Анотація
У статті визначено особливості інфографіки як засобу медичного інформування у період пандемії COVID-19, зокрема можливості представлення у інфографіці теми коронавірусу та чинники впливу цього на цільову аудиторію. З’ясовано основні можливості використання інфографіки у період пандемії, зокрема застосування інфографіки як інструменту комунікації з цільовою аудиторією та впливу на рішення соціальних проблем. Особлива увага приділяється особливостям інфографіки як складовій візуальних комунікацій у період пандемії, зокрема домінуючим в інфографіці кольорам, використанню гістограм, діаграм і карт, співвідношенню «текстоцентричної» та «графікоцентричної» інфографіки, використанню у інфографіці переважно зображень героїв певної статі, а не гендерно-нейтральних символів.
Посилання
1. Bokareva, Yu. S. & Romanovskaya, V. E. (2014), Infographics as a modern means of communication, Visnyk Kharkivskoyi derzhavnoyi akademiyi dyzaynu i mystetstv. Mystetstvoznavstvo. Arkhytektura, Vol. 4-5, pp. 13–16.
2. Bokareva, Yu. S., Deyneko, Zh. V. & Cheremskiy, R. A. (2016), Infographics: a modern means of digital content, Proceedings of the International. scientific-technical conf. «Polygraphic, multimedia and WEB-technologies (PMW-2016)», Kharkiv, May 16-20, 2016, Kharkiv, Vol. 1, pp. 140–141.
3. Buzinova, А. А. (2014), Infographics in visual PR-texts: typology, design techniques, Vestnyk SPbHU. Seriya «Fylologiya, vostokovedenie, zhurnalystyka», Vol. 2, no 5 (9), pp. 189– 199.
4. Samartsev, O. R., Latenkova, V. M. & Onupryenko, K. A. (2020), Specifics of the reflection of the Covid-19 pandemic in new media formats, Sotsyalnye kommunykatsii, Vol. 3 (39), pp. 17–29.
5. Simakova, S. I. & Fedotovskiy, V. V. (2016), Infographics: past, present, future, Znak: problemnoe pole medyaobrazovaniya, Vol. 3 (20), pp. 13–25.
6. Tsukanova, H. O. (2013), Infographics as an effective visual component of the advertising message, Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky, Vol. 50, pp. 129–133.
7. Chabanenko, M. V. (2012), Computer infographics and other ways of compressing information on the Internet, Derzhava ta rehiony. Seriya: Humanitarni nauky, Vol. 4, pp. 89–92.
8. Shved, О. (2015), Infographics as a means of visual communication in modern journalism, Humanitarna osvita u tekhnichnykh vyshchykh navchalnykh zakladakh, Vol. 30, pp. 305–313.
9. Shevchenko, А. О. (2020), Visualization of information by means of infographics in covering the topic of the coronavirus pandemic, Proceedings of the All-Ukrainian. scientific-practical conf. «Social communications: strategic interaction and mutual influence», Zaporozhye, 2020, pp. 154–157.
10. Beene, S., Koelling, G. & Thompson, D. (2020), Recommendations for Creating Inclusive Visual Communication During a Pandemic, Visual Resources Association Bulletin, Vol. 47, no. 2, pp. 3–15.
11. Hamaguchi, R., Nematollahi, S. & Minter, D. (2020), Picture of a pandemic: visual aids in the COVID-19 crisis, Journal of Public Health, Vol. 42, no. 3, pp. 483–485.
12. Ilder, S. (2020), Popular Methods for Online Storytelling, Usabilla, 19.09.2013. available at: http://blog.usabilla.com/popular-methods-online-storytelling/ (accessed: 12.02.2021).
13. Jacob, R. (2020), Visualising Global Pandemic: A Content Analysis of Infographics on Covid–19, Journal of Content, Community & Communication, Vol. 11, no. 6, pp. 116–123.
14. Tahir, H. M., Padil, N., Abd Rashid, M. S., Baharom, S. N. & Kamarudin, D. (2020), Visual Communication as a Medium Sending Standard Operating Procedure (Sop) Message to Public During Pandemic Covid-19, Proceedings of the International Conference of Innovation in Media and Visual Design (IMDES 2020), Atlantis Press, pp. 173–179.

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.