Образ

Поточний випуск

№ 1 (47) (2025)
Опубліковано March 20, 2025
Опис випуску

У наукових публікаціях розглядаються та аналізуються різновиди використання маніпулятивних прийомів в онлайн- та соціальних медіа, новинних сайтах, позитивні медіапідходи до створення ефективної мобілізаційної комунікації в Україні, соціальні наративи як інструмент формування історичної пам’яті, медійність Біблії, соціально-комунікаційні технології в національному телемарафоні «Єдині новини», контент періоду Революції Гідності, особливості трансформації китайських туристичних медіа, тенденцій розвитку ринку нонфікшн літератури, етичні аспекти соціальної реклами, методики й технології викладання спеціальних дисциплін тощо.

Весь випуск
FULL ISSUE PDF

Оголошення - головна

Тематичні розділи поточного випуску

Образ; Інформаційна безпека; Світло християнства; Соціокомунікаційне середовище: теорія та історія; Журналістика в системі соціокомунікаційної діяльності; Видавнича справа та редагування: функціональні трансформації; Прикладні комунікаційні технології у системі соціальної ... 


Детальніше...

March 18, 2025

Подання статей

Журнал видається 3 рази на рік. До друку приймаються оригінальні наукові праці українською, англійською, німецькою, польською, французькою мовами. Термін подання: до 15 лютого, 2 липня, 4 жовтня. Тексти надсилати на e-mail: obraz@journ.sumdu.edu.ua.


Детальніше...

March 18, 2025
6–18
РІЗНОВИДИ МАНІПУЛЯЦІЙ В ОНЛАЙН-МЕДІА І СОЦМЕРЕЖАХ
PDF
19-26
ПОЗИТИВНІ МЕДІАПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В УКРАЇНІ
PDF
27-34
РЕГІОНАЛЬНИЙ ВОЄННИЙ МЕДІАДИСКУРС: ТЕМАТИКА СОЦІАЛЬНИХ НАРАТИВІВ (НА ПРИКЛАДІ ЛОКАЛЬНОГО ВИДАННЯ «ТРИБУНА»)
PDF
35-43
ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ: КОНТЕНТНО-ТЕМАТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
PDF
44-58
БІБЛІЯ ЯК МЕДІА: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ІЗ ПОЗИЦІЙ СОЦІАЛЬНОКОМУНІКАЦІЙНОГО ПІДХОДУ
PDF
59-68
МАНІПУЛЯТИВНІ ПРИЙОМИ У НОВИННОМУ КОНТЕНТІ МІСЦЕВИХ САЙТІВ
PDF
69-77
НОВИННІ ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛИ ЯК ІНФОРМАЦІЙНИКИ НОВОГО ТИПУ, АБО НА ЧОМУ ТЕПЕР ТРИМАЄТЬСЯ ДОВІРА АУДИТОРІЇ
PDF
78-88
СПЕЦИФІКА ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ СОЦІАЛЬНОКОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАЦІОНАЛЬНОМУ ТЕЛЕМАРАФОНІ «ЄДИНІ НОВИНИ»
PDF
89-98
ЛОКАЛЬНИЙ ТЕЛЕКАНАЛ ЯК КОНВЕРГЕНТНЕ МЕДІА (НА ПРИКЛАДІ ТЕЛЕКОМПАНІЇ «ДНІПРО TV»)
PDF (Англійська)
99-107
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИСВІТЛЕННЯ ПОДІЙ РЕВОЛЮЦІЇ ГІДНОСТІ (2013–2014 РР.)
PDF
108-116
ТРАНСФОРМАЦІЯ КИТАЙСЬКИХ ТУРИСТИЧНИХ МЕДІА В ЕПОХУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ
PDF (Англійська)
117-125
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ КНИГ НОНФІКШН В УМОВАХ ПОВНОМАСШТАБНОЇ ВІЙНИ
PDF
126-132
ЕТИЧНИЙ ДИСКУРС У СОЦІАЛЬНІЙ РЕКЛАМІ: БАЛАНС МІЖ ВПЛИВОМ І МАНІПУЛЯЦІЄЮ
PDF
133-143
КОМП’ЮТЕРНИЙ АНАЛІЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ОНОВЛЕНИХ МОВНИХ НОРМ ПРАВОПИСУ В ІНТЕРНЕТ-ВИДАННЯХ УКРАЇНИ
PDF
144-152
«МЕДІАЕСТЕТИКА» ЯК УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТНЯ КОМПОНЕНТА
PDF
153-167
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ ФОРМУВАННЯ МЕДІЙНОЇ БУТТЄВОСТІ ОСОБИСТОСТІ
PDF
168-182
ІЗ АРХІВУ ГРИГОРІЯ НУДЬГИ
PDF
183-188
З КОГОРТИ УКРАЇНСЬКИХ ПАТРІОТІВ: ОЛЕНА ТЕЛІГА
PDF
Переглянути всі випуски