Медіапсихологічні особливості авторських колонок журналу «L’Officiel Україна»: емоційна домінанта
PDF

Ключові слова

авторська колонка
емоції
об’єкт відображення
особистість автора

Як цитувати

Садівнича, М. (2019). Медіапсихологічні особливості авторських колонок журналу «L’Officiel Україна»: емоційна домінанта. Образ, 2 (31), 36-43. https://doi.org/10.21272/Obraz.2019.2(31)-36-43

Анотація

У статті розглядаються медіапсихологічні особливості авторських колонок журналу «L’Officiel Україна» (L’Off. Укр.), при цьому особлива увага приділяється вираженню емоцій у тексті. За допомогою контент-аналізу виділено певні мовностилістичні маркери, які вказують на емоційне ставлення автора до піднятого питання. Визначено, що позитивне або негативне забарвлення текстів кожного автора, а відповідно і його ставлення до об’єкта відображення, здебільшого залишається незмінним у різних матеріалах. Це свідчить про те, що емоційна домінанта та особистість автора розкривається уже на першому етапі роботи над твором — вибору теми.

PDF

Посилання

1. Belyanin, V.P. (2000), Osnovy psicholingvisticheskoy diagnostiki (Modeli mira v literature) [Fundamentals of Psycholinguistic Diagnosis (World models in literature)] / Trivola, Moscow, Russia

2. Zdorovega, V. Y. (2004) Teoriya i metodika zhurnalIstskoyi tvorchosti [Theory and methodology of journalistic creativity], Lviv: PAIS, Ukraine

3. Izard, Kerrol E. (2000), The Psychology of Emotions [Per. s angl.], SPb. i dr.: Piter, Russia

4. Kroychik, L. E. (2000), System of journalistic genres, Osnovyi tvorcheskoy deyatelnosti zhurnalista [Fundamentals of journalist’s creative activity] : ucheb. [red. sost. S. G. Korkonosenko]. – SPb. : Znanie, SPb IVESEP, Russia

5. Potebnya, A.A. (1989) Thought and language, Slovo i mif [Word and myth], Pravda, Moscow, Russia

6. Svalova M. (2016), “Psychology” of the author-reader interaction in the structure of the author’s column (based on materials by Y. Andrukhovych and O. Gembik), Suchasniy mas-medIyniy prostir: realiyi ta perspektivi rozvitku: materIali II Vseukrayinskoyi naukovo-praktichnoyi konferentsiyi (12–13 zhovtnya 2016 r.) [nauk. red. V.M. Kalenich]. Vinnitsya, Ukraine

7. Chernikova, E. V. (2005), Osnovyi tvorcheskoy deyatelnosti zhurnalista [Fundamentals of journalist’s creative activity], Gardariki, Moscow, Russia

8. Shklyar, V. (2009), The author’s image: compositional-speech aspect, Obraz, Iss.10. P. 9–10.

9. Yatsimirska, M., Dragan, N. (2007), Mediatekst as a product of journalistic creativity (psycholinguistic analysis of logical perception and emotions), Visnik Lvivskogo un-tu Seriya zhurnalistika, Iss. 30, P. 267–276

10. Khomenko T. (2018) Dialogical foundation of the publicist’s communicative ethics: dialogical levels of the “Communicative pyramid”. Social Communication Volume 1, 25-32

11. O mode iz ofitsialnyih istochnikov [Elektronniy resurs], L’Officiel Ukraine, available at: https://officiel-online.com/redakcija.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.