Анотація
Статтю присвячено проведеному психолінгвістичному аналізу асоціативного поля словастимулу ІНТЕРНЕТ, отриманого внаслідок вільного асоціативного експерименту, що тривав упродовж 2011–2012 років. Проаналізовано змістове наповнення асоціативного поля, встановлено місце слова-стимулу серед інших слів-стимулів рекламної лексики у мовній картині світу українців. Так, в асоціативному полі слова-стимулу ІНТЕРНЕТ виокремилено шість основних семантичних сфер, реакції яких мають спільний семантичний зв’язок. Найбільшими сферами виявились «діяльнісна» та «емоційна (конотативна)». Застосування методики вільного асоціативного експерименту виявляє динаміку змін. що відбуваються у мовній свідомості.
Посилання
1. Akimova N. Fragmentation of the news Internet communication as a factor. which complicates its understanding / N. Akimovа / / Psycholinguistics. – 2016. – Vol. 20 (2). –12-20.
2. Large explanatory dictionary of the modern Ukrainian language − Mode of access : http:// www.lingvo.ua/uk
3. Markovina I. Y. (2000) Specificity of the language consciousness of Russians and Americans: the experience of constructing an «associative gestalt» of the texts of the original and translation / I. Y. Markovinа, E. V. Danilova // Language consciousness and the image of the world. Collection of articles / [op. edit NV Ufimtseva]. – Moscow: Institute of Linguistics, Russian Academy of Sciences, 2000. – P. 116–132.
4. Terekhova D.I. Analysis of associative fields of words-stimuli MIR / MIR / MIR in the East Slavic languages / D. I. Terekhova // East European Journal of Psycholinguistics. Issue 1, 2014, – P. 194–201.
5. Terekhova D.I. Using psycholinguistic methods of research for interlingual and intercultural comparisons / D.I. Terekhova // Scientific bulletin of the department of the UNESCO of the Kyiv National Linguistic University. Philology, pedagogy, psychology. – 2013. – Issue 27. – pp. 25–31.
6. Gajlewicz Katarzyna (2009). Inwazja kultury obrazkowej w prasie polskiej // Biznes. Kultura / pod red. Jana Krefta, J. Majewskiego – Gdansk. – S. 269–274.
7. Manjoo Farhad . How the Internet Is Loosening Our Grip on the Truth. URL https://www. nytimes.com/2016/11/03/technology/how-the-internet-is-loosening-our-grip-on-the-truth. html?_r=0 (access February 12, 2019).
8. Sartori Giovanni (2005) Homo videns.Telewizja i post-myślenie. –Warszawa: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego. - Warszawa. 103 S.

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.