Digital-реклама як жанр: етичні параметри реалізації
PDF

Ключові слова

Digital-реклама
Digital-жанри
етика реклами
інтернет-простір
комунікація

Як цитувати

Досенко, А. (2019). Digital-реклама як жанр: етичні параметри реалізації. Образ, 1 (30), 52-60. https://doi.org/10.21272/Obraz.2019.1(30)-52-60

Анотація

Реклама з потужними цифровими можливостями сьогодні посідає чільне місце серед тем дослідження у соціальних комунікаціях, а отже й погляди на неї далеко неоднозначні. Усе ж однією із великих проблем є застосування етичних базисів у Digital-рекламі. Мета статті полягає у вивченні Digital-реклами як концептуального явища та етичних принципів її використання в українському інтернет-просторі. Такий вид комунікації, як Digital-реклама спроможний здійснювати одночасно не лише подачу самого тексту рекламного звернення, але й інтерактивну візуалізацію впроваджуваного якісного динамічного об’єкта, що міститься уже у форматі цифрового контенту на інформаційному носієві кожного юзера. Digital-реклама розглядається як окремий жанр мережі, вона перетворюється у самостійну форму комунікації, у якій проблему становить вивчення етичних аспектів її впровадження.

PDF

Посилання

1. Bakhtin, M. M. (1979), The problem of speech genres. Aesthetics of verbal creativity [The Problem of Speech Genres. Aesthetics of verbal creativity], Moskow, Russia. 2. Goroshko, E. I. (2007), «Theoretical analysis of Internet genres: to the description of the problem area», Zhanry rechi: Sbornik nauch. st. Saratov, vol. 5 «Zhanr i kul’tura», available at: http://www. textology.ru/Goroshko/Zhanry.html (access January 01, 2019). 3. Hrytsiuta, N. M. (2012), Etyka reklamy yak estymatsiinyi oriientyr suchasnoho suspilstva : monohrafiia [Advertising Ethics as an Etiquette Reference to Modern Society : monograph], Palyvoda, Kyiv, Ukraina. 4. Hrytsiuta, N. M. (2008), Etyka reklamnoi diialnosti : navch. posib. [Advertising Ethics : tutorial], In-t zhurnalistyky, Kyiv, Oberih, Kharkiv, Ukraina. 5. Hrytsiuta, N. M. (2008), Profesiina etyka. Profesiini standarty reklamy i pablik ryleishnz : navch.-metod. rekomendatsii [Professional ethics. Professional standards for advertising and public relations : tutorial], In-t zhurnalistyky, Kyiv, Prapor, Kharkiv, Ukraina. 6. Zakon Ukrainy «Pro reklamu», Law of Ukraine «On Advertising», available at: https:// cedem.org.ua/library/zakon-ukrayiny-pro-reklamu (access January 15, 2019). 7. Titov, A., «Digital-advertising: large advertisers are actively moving to digital advertising», available at: //internet.informexpress.ru/digital-marketing-3 (access January 02, 2019). 8. Romat, E. V. (2008), Reklama : uchebn. dlya vuzov [Advertising : high school textbook] Piter, Sankt-Peterburg, Rossia. 9. Schipicina, L. Yu. (2006), «Digital-genres: the problem of differentiation and description criteria», Kommunikaciya i konstruirovanie social’nyh real’nostey. Sb. nauch. st., part 1, pp. 377– 378.

10. Erickson, T. Social Interaction on the Net: Virtual Community as Participatory Genre. Proceedings of the 30th Hawaii International Conferences on System Sciences. 1997. T. 6. pp. 13–21, available at: https://www.researchgate.net/publication/3738849_Social_interaction_ on_the_Net_virtual_community_as_participatorygenre (access January 09, 2019).

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.