Анотація
Вступ. Вивчення теми зумовлене необхідністю аналізу ефективності інформаційної політики в умовах воєнного стану, протидії дезінформації та консолідації суспільства. Телемарафон став ключовим інструментом державної комунікації, а його дослідження дозволяє оцінити вплив сучасних медіатехнологій на формування суспільної думки, стійкість до інформаційних загроз та підтримку національної єдності.
Актуальність і мета. Актуальність теми зумовлена зростаючою роллю масмедійних платформ у кризових ситуаціях, зокрема під час війни. Метою дослідження є систематизація й узагальнення відомостей щодо специфіки застосування сучасних соціально-комунікаційних технологій у національному телемарафоні «Єдині новини».
Методологія. Для вивчення специфіки застосування сучасних соціальнокомунікаційних технологій у національному телемарафоні «Єдині новини» застосовані контент-аналіз, експертне опитування, а також порівняльний аналіз. У статті вивчені конкретні приклади задіяння сучасних соціально-комунікаційних технологій у національному телемарафоні «Єдині новини».
Результати. Аналіз специфіки застосування сучасних соціально-комунікаційних технологій у національному телемарафоні «Єдині новини» дозволяє стверджувати, що цей проєкт є унікальним інформаційним явищем, що забезпечує оперативне та достовірне висвітлення подій в умовах воєнного стану. Використання новітніх технологій сприяє розширенню аудиторії та підвищенню ефективності комунікації між державою, засобами масової інформації та громадянами.
Висновки. В умовах гібридної війни ефективний моніторинг інформаційного простору є необхідним для протидії фейковим новинам та інформаційним атакам. Сучасні соціальнокомунікаційні технології в національному телемарафоні «Єдині новини» застосовуються для оперативного інформування населення, забезпечення інтерактивності та широкого охоплення аудиторії. Використання прямих включень, аналітичних платформ, соціальних мереж та цифрових сервісів дозволяє підвищити доступність інформації, залучити громадян до обговорення важливих подій і забезпечити ефективну комунікацію між державними органами, експертами та суспільством.
Посилання
1. Bakaievych. K. (2024). Ukrainskyi telemarafon «Iedyni novyny» pid chas povnomasshtabnoho rosiiskoho vtorhnennia: propahanda, piar chy neobkhidnist? [Ukrainian telethon «United News» during a full-scale Russian invasion: propaganda, PR or necessity?] Intehrovani komunikatsii, 1 (17), 139-144.
2. Vystavkina, D. O. (2021). Prykladni sotsialno-komunikatsiini tekhnolohii [Applied social and communication technologies]. Odessa : SIMEX.
3. Hrozna, O. (2022). Definitsiina polemika v sferi internet-zhurnalistyky shchodo poniat «zhanr» i «format» u suchasnomu informatsiinomu prostori [Definitional polemics in the field of online journalism regarding the concepts of «genre» and «format» in the modern information space]. Ukrainskyi informatsiinyi prostir, 2(10), 119-130.
4. Hrozna, O. (2020). Media hromad yak osnovne dzherelo informatsii v rehionakh [Community media as the main source of information in the regions]. Zbirnyk naukovykh prats ΛΌHOΣ, 46-47.
5. Moisieieva, N. I. (2015). Sotsialno-komunikatsiina diialnist yak istoryko-suspilna praktyka [Social and communication activity as a historical and social practice]. Kharkiv : KhNTUSH.
6. Prykladni sotsialno-komunikatsiini tekhnolohii: teoriia ta praktyka [Applied social and communication technologies: theory and practice] (2016) / [I. H. Abramova ta in. ; za zah. red. V. M. Manakina]. Zaporizhzhia : Zaporiz. nats. un-t.
7. Pro media [About the media] (Zakon № 2849-IX). 2022, 13 hrudnia. Verkhovna Rada Ukrainy. URL: https:// zakon.rada.gov.ua/laws/show/2849-20Text
8. Solomin, Ye. (2023). Teleproiekty «Iedyni novyny» ta «FreeDom» yak sposib informatsiinoho sprotyvu rosiiskii ahresii ta zasib rehuliuvannia mediasferoiu pid chas viiny [TV projects «United News» and ««FreeDom» as a method of informational resistance to Russian aggression and a means of regulating the media sphere during the war]. Naukovi pratsi Mizhrehionalnoi Akademii upravlinnia personalom. Filolohiia, 3, 62-71.
9. Shliakhy pidvyshchennia efektyvnosti funktsionuvannia sotsialnykh komunikatsii v umovakh posylennia hlobalnykh informatsiinykh vplyviv [Ways to increase the efficiency of social communications in the face of increasing global information influences] (2018). Kyiv : NBUV.
10. Iatchuk, O. M. (2018). Interaktyvne telebachennia: sotsialno-komunikatsiini modeli ta tekhnolohii [Interactive television: social and communication models and technologies]. Dnipro : UMSF.

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.