Анотація
У статті уточнено основні особливості сучасних медіаповідомлень на базі контент-аналізу 157 текстів у соціальній мережі «Фейсбук», що дало можливість порівняти найважливіші характеристики медіаповідомлень у соціальній та комерційній сферах. З’ясовано головні характеристики сучасних медіаповідомлень, зокрема обсяг тексту, дні публікації та зв’язок між повідомленнями, використання першої фрази повідомлення як засобу привернення уваги аудиторії, використання цифр, гіперпосилань та візуальних інтеграцій у медіатекстах. Особлива увага приділяється визначенню соціально-психологічних особливостей текстів медіаповідомлень, серед яких варто відзначити неформальний стиль, використання в повідомленнях зменшувально-пестливих слів, застосування географічної конкретизації, насичення тексту емоціями та використання технології сторітелінгу.
Посилання
1. Bohdan, V. (2020), «The title of a media text as the main means of pragmatic influence on the reader», Proceedings of XIII All-Ukrainian Conference «Nauka. Osvita. Molod», Uman, 22 April 2020, Vizavi, Uman, pp. 15–17.
2. Kuznyetsova, T.V. (2022), «Sociocultural determinants of evaluative perception of media text», Vcheni zapysky TNU imeni V. I. Vernadskoho. Seriya: Filolohiya. Zhurnalistyka [Scholarly Notes of TNU Named after VI Vernadskyi. Series: Philology. Journalism], vol. 33 (72), no. 1 (3), pp. 143–148.
3. Plyusch, O.M. (2018), Social-psychological Mechanisms of Information Influence in Postindustrial Society, PhD diss. (psychology sciences), Institute of Social and Political Psychology of the National Academy of Sciences of Ukraine, 400 p.
4. Chetverikova, O. (2020), «Advertising media text as a reflection of English-language national and cultural markers», Text et culture : zbirnyk naukovykh prats, RVV IDHU, Izmail, vol. 5, pp. 69–73.
5. Shulska, N.M., Zinchuk, R.S. (2021), «Communicative and functional potential of headlines in the language of modern media», Vcheni zapysky TNU imeni V. I. Vernadskoho. Seriya: Filolohiya. Zhurnalistyka [Scholarly notes of TNU Named after VI Vernadskyi. Series: Philology. Journalism], vol. 32 (71), no. 5 (2), pp. 220–225.
6. Shchepka, O.A. (2018), «Modern journalistic text: qualifying and differential features», Naukovyy visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu. Seriya: Filolohiya [Scientific Bulletin of the International Humanitarian University. Series: Philology], vol. 2, no. 34, pp. 103–106.
7. Berger J., Humphreys A., Ludwig S., Moe W. W., Netzer O., Schweidel D. A. Uniting the tribes: Using text for marketing insight. Journal of Marketing. 2020. Vol. 84, Iss. 1. P. 3–25.
8. Davlatovna T. K. Media text as a component of mass communication. Asian Journal of Research in Social Sciences and Humanities. 2022. Vol. 12, Iss. 4. P. 218–224.
9. Guan Z., Li B., Hou F., Chong A., Thatcher J. B. A Text-Analytic Approach to Deciphering the Roles of Users in Contributing to Collective Storytelling in Social Media. Pacific Asia Conference on Information Systems: Proceedings of the International Conference (2022 July 5–9). Sydney, 2022. P. 288–305.
10. Mirzajonov A. K. The importance of discourse and media text in modern media. Academicia: an International Multidisciplinary Research Journal. 2021. Vol. 11, Iss. 2. P. 24–26.
11. Shpak M., Kichuk A., Sytnyk O., Ishchuk N., Filonenko D., Hrozna O. Socio-Psychological Factors of User Trust in Information in Electronic Mass Communication. Studies of Applied Economics. 2021. Vol. 39, Iss. 5. P. 3–12.
12. Zhao Z., Zhu H., Xue Z., Liu Z., Tian J., Chua M., Liu M. An image-text consistency driven multimodal sentiment analysis approach for social media. Information Processing & Management. 2019. Vol. 56, Iss. 6. P. 97–102.

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.