Анотація
Стаття має на меті вивчення існуючих визначень інститутів обох соціальних феноменів у філософській науці. Пропонується аналіз порівняння та взаємопроникнення цих інститутів як філософська концепція. Аналізується поняття журналістського поля з огляду на структурованість контенту у зв’язку із аспектами понять інституціоналізації влади та права. Порівнюються властивості декількох спеціалізованих підполей журналістики у контексті виробництва мас-медіа різноманітної інформації та форм конкуренції та співпраці між універсальними та спеціалізованими журналістами. Порівнюються різні підвиди журналістики та відповідні соціальні простори, ступінь взаємозв’язку між професіональним та комерційним вимірами поля журналістики.
Посилання
1. Golubev V. Universal journalism. Rivne: Printing of Volyn. 2016. 155 p.
2. Maltsev VA Democratic foundations of political life of society. Socio-political magazine. 1993. №7. Pp. 29–35
3. Markov M. Technology and efficiency of social management: lane. with bolg. M .: Progress, 19. 267 s.
4. Mitchuk O. A. The phenomenon of liberal content in social communications: author. dis. … Dr. of Science in Soc. commune: 27.00.01. Zaporozhye, 2015, 32 p.
5. Modern Western philosophy: Dictionary / Sost. VS Malakhov, VP Filatov. M .: Politizdat, 1991. 414 s.
6. Finkler Y. Political setback in Ukraine and risks for the media. Problems and prospects for the development of higher education and economics in the XXI century: a collection of abstracts of speeches of participants of the international scientific-practical conference. MEGU named after Academician S. Demyanchuk. Rivne, 2015. S. 160-162.
7. Bennett W. L. Toward a Theory of Press-State Relations in the United States. Journal of Communication, Spring. 1990. H. 103-127.
8. Bourdieu Pierre La distinction: critique sociale du jugement, by Pierre Bourdieu, Paris, Les Editions de Minuit, 1979. 670 pp.
9. Bourdieu Pierre. Language. and. Symbolic. Power. By. Pierre. Bourdieu. Harvard. University. Press,. 1991. 302. pp.
10. Cock, Timothy E. Governing with the News. The News Media as a Political Institution. Chicago. University of Chicago Press, 1998. 473 pp.
11. Eaman, Foss A. Channels of Influence. Toronto. University of Toronto Press, рік? 294 pp.
12. Kaminski M. Instztucie i organiyacie. Warszawa, 1991. 245 pp.
13. Latour Bruno. When things strike back: a possible contribution of ´science studiesª to the social sciences. British Journal of sociology. 2000. Vol. 51, N 1 (January/March). P. 107-123.
14. Mannheim Karl. Mensch und Gesellschaft im Zeitalter des Umbaus. Leiden. Sijthoff, 1935. 207 pр.
15. Peterson T. The Social Functions of the Press. Mass Media and Education. Chicago: National Society for the Study of Education, 1954. 284 pp.
16. Rodney Benson, Erik Neveu. Bourdieu and the Journalistic Field. Malden. Polity Press, 2005. 256 pp.
17. The Commission on Freedom of the Press. A Free and Responsible Press: A General Report on Mass Communication, Newspapers, Radio, Motion Pictures, Magazines and Books. Chicago. The University of Chicago Press, 1947. 138 рp.
18. Thomas T., Casebeer B., Kiser S. Warlords rising: Confronting violent non-state actors. Lanham, 2005. 264 pp.
19. Tuchman G. Making news. A study in the construction of reality. New York. The Free Press. 1978.
20. Tunstall J. Journalists at Work. Londres. Constable, 1971. 304 pp.
21. Tunstall J. The Media in Britain. London: Constable, 1983. 304 pp.

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.