№ 1 (35) (2021)
Опис випуску

У наукових статтях журналу розглядаються питання, що охоплюють усі сфери соціальної комунікації: історію, теорію, методологію журналістики, видавничої справи, реклами та з’язків із громадськістю, соціальних комунікацій, бібліотечної справи.
Видання розраховане на викладачів, науковців, докторантів, аспірантів, студентів, працівників сфер інформаційної та соціально-комунікаційної діяльності, журналістів-практиків.

Весь випуск
FULL ISSUE PDF
8-16
Співробітництво Лесі Українки в українській пресі (1905–1907 рр.)
PDF
17-27
Епістолярій Лесі Українки як прояв публіцистичних збуджень
PDF
28-33
Епістолярний діалог Михайла Косача й Лесі Українки про національне питання
PDF
34-40
«Не дуже зручний співробітник»: Леся Українка в журналі «Жизнь» (1900–1901)
PDF
41-49
Гендерні концепти в сучасних українських медіа
PDF (Англійська)
50-59
Спеціалізовані поля журналістики у контексті політико-філософських концептів
PDF
60-67
Соціо-психологічні механізми впливу інвестигативного медіатексту на розвиток ідейно-естетичних вподобань реципієнта
PDF
68-75
М. Слабошпицький «Велика війна»: антропологічна парадигма як основа публіцистичних роздумів
PDF
76-83
Відеострим у системі візуальної комунікації радіостанцій
PDF
84-100
Особливості роботи рекомендаційних алгоритмів YouTube на прикладі каналу про кіберспорт
PDF
101-113
Конструювання візуального образу «українського буржуазного націоналіста» в карикатурах журналу «Перець» (1941–1991 рр.)
PDF
114-121
Регіональний сегмент у новинному контенті центрального телебачення України
PDF
122-132
Міські портали відкритих даних як джерело інформації для медіа
PDF
133-141
Альтернативні соціальні медіа: локальний вимір
PDF
142-151
Звукозаписи з радіоархівів: відновлення музики у цифрі
PDF