Особливості роботи рекомендаційних алгоритмів YouTube на прикладі каналу про кіберспорт
PDF

Ключові слова

Youtube
рекомендаційний алгоритм
кіберспорт
інтернет-медіа
відеоконтент

Як цитувати

Петрик, О. (2021). Особливості роботи рекомендаційних алгоритмів YouTube на прикладі каналу про кіберспорт. Образ, 1 (35), 84-100. https://doi.org/10.21272/Obraz.2021.1(35)-84-100

Анотація

Мета дослідження полягає у виявленні актуальних ефективних стратегій взаємодії з рекомендаційним алгоритмом на платформі YouTube у процесі створення та поширення відеоконтенту. Тема дослідження є актуальною з огляду на активне функціонування в наші часи YouTube – всесвітньої платформи для поширення відеоконтенту. YouTube є найбільш відвінуваною платформою для перегляду відео в Україні й одним із найбільш відвінуваних веб-сайтів у світі. Розуміння роботи рекомендаційних алгоритмів дозволить адаптувати відеоконтент для того, щоб він досяг якомога ширшої цільової аудиторії. Результатом дослідження стало виокремлення найбільш ефективних параметрів відеороликів на YouTube на основі аналізу статистичних показників на каналі PETR1K: актуальність та новизна, привабливість (клікабельність) зображення-мініатюри, періодичність завантажень на канал, реакція глядачів на попередні відео, повернення глядачів, утримання аудиторії тощо.

PDF

Посилання

1. Top Sites in Ukraine (2020), available at: https://www.alexa.com/topsites/countries/UA (accessed 30 December 2020).

2. Cooper, P. (2019), «23 YouTube Statistics that Matter to Marketers in 2020», available at: https://blog.hootsuite.com/youtube-stats-marketers/ (accessed 30 December 2020).

3. Covington, P., Adams, J., Sargin, E. (2016), «Deep Neural Networks for YouTube Recommendations», available at: https://static.googleusercontent.com/media/research.google. com/en//pubs/archive/45530.pdf (accessed 30 December 2020).

4. Parferenko Yu. V., Kovtun A.A. & Verbystka A.A. (2019), «Recommend information system for video search», Kompiuterni nauky, no. 5 (118), pp. 97-102.

5. Meleshko Ye.V., Semenov S.H. & Khokh V.D. (2018), «Research methods of building advisory systems on the internet», Informatsiini tekhnolohii, no. 1 (47), pp. 131-136.

6. Romakh О.V. (2020), Desktop Guide to Social Communication Research Methodology, PAIS, Lviv, 404 p.

7. Meyerson, E. (2012), «Youtube Now: Why we focus on watch time», available at: https:// youtube-creators.googleblog.com/2012/08/youtube-now-why-we-focus-on-watch-time.html (accessed 30 December 2020).

8. Lewis, P. (2018), «Fiction is outperforming reality’: how YouTube’s algorithm distorts truth», available at: https://www.theguardian.com/technology/2018/feb/02/how-youtubesalgorithm-distorts-truth (accessed 30 December 2020).

9. Tufekci, Z. (2018), «YouTubem the Great Radicalizer», available at: https://www.nytimes. com/2018/03/10/opinion/sunday/youtube-politics-radical.html (accessed 30 December 2020).

10. The Youtube Team (2019), «Continuing our work to improve recommendations on YouTube», available at: https://youtube.googleblog.com/2019/01/continuing-our-work-toimprove.html (accessed 30 December 2020).

11. Youtube Creators (2017), «‘The Algorithm’ – How YouTube Search & Discovery Works», available at: https://www.youtube.com/watch?v=hPxnIix5ExI (accessed 30 December 2020).

12. PETR1K – Youtube, available at: https://youtube.com/petr1k (accessed 30 December 2020).

13. Video Creators (2019), «How Often You Should Upload, From A YouTube Employee», available at: https://www.youtube.com/watch?v=0VUdByrNIK4 (accessed 30 December 2020).

14. Youtube Creators (2019), «Creators Taking Vacations – Elle Mills | Creator Coffees», available at: https://www.youtube.com/watch?v=SINjqNsWMlU (accessed 30 December 2020).

15. Baird, F., Sehl, K. (2020), «How to Use YouTue Analytics and Track the Right Metrics», available at: https://blog.hootsuite.com/youtube-analytics/ (accessed 30 December 2020).

16. MrBeast – Youtube, available at: https://www.youtube.com/c/MrBeast6000 (accessed 30 December 2020).

17. Creator Insider (2020), «MrBeast Talks About How To Get More Views!», available at: https://youtu.be/C1jDk_2Yeno (accessed 30 December 2020).

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.