Анотація
Мета розвідки – формування концепції жанрових особливостей інтерактивного та прямоефірного мовлення на телебаченні. Ці технології активно використовуються не лише для телекомунікації, а також в інтернет-комунікації, різноманітних трансляціях, тому є актуальними для вивчення та дослідження. У ході роботи нам вдалося виокремити різницю між прямоефірним та інтерактивним мовленням, простежити використання різних жанрів у цих видах програм та виокремити їх особливі риси. Не зважаючи на те, що інтерактивний контент у прямому ефірі має певні обмеження (мовна комунікація, імпровізаційний сценарій), цей вид комунікації є привабливим та лонгітюдним і поширений у різних жанрах телебачення, включаючи новини, бесіди, різноманітні розважальні шоу. Серед інших форм мовлення цей вид має певні переваги в економічному, драматургійному, ідеологічному та комунікаційному аспектах.
Посилання
1. Akhvlediani M. V. (2004) Novosti – nasha professiya. [News is our profession]. Moscow, Russia.
2. Boretskiy R. A. (1967) Televizionnaya programma : ocherk teorii propagandy. [Television program: essay on the theory of propaganda]. Moscow, Russia.
3. Vstanovlenyy novyy svitovyy rekord u telebachenni! (2011) [A new world record in television is set!]. available at: https://www.5.ua/suspilstvo/vstanovlenyi-novyi-svitovyi-rekord-utelebachenni-38605.html (access: October 21, 2019). Ukrainian.
4. Horodenko L. M. (2012) Teoriya merezhevoyi komunikatsiyi: Monohrafiya [The theory of network communication: Monograph] / Za zahal. nauk. red. V. F. Ivanova. – Kyiv: Akademiya Ukrayinskoyi Presy. Ukrainian.
5. Hoyan V. V.(2011) Zhurnalistska tvorchist na telebachenni : monohrafiya [Journalistic creativity on television: a monograph]. Kyev: Kyev. Univ. Ukrainian.
6. Dobrova S. (2016) Novitni pidkhody do vyvchennya internet-telebachennya [New Approaches to Studying Internet Television].Tele- ta radiozhurnalistyka. Zbirnyk naukovykh prats / Lviv. Vol.16. pp.162-167/ Ukrainian.
7. Materialy Pervogo i Vtorogo Mezhdunarodnykh kongressov Yevraziyskogo Teleforuma (2003) / pod red. V. Ruzina. Materials of the First and Second International Congresses of the Eurasian Teleforum / ed. V. Ruzina. Moscow, Russia.
8. Mashchenko I. H. (2006). Entsyklopediya elektronnykh mas-media.[Encyclopedia of electronic media] (Vol. 1). Zaporizhzhya : Dyke Pole, Ukrainian.
9. Mashchenko I. H.(2001) Mify ta realiyi teleradioefiru [The myths and realities of broadcasting]. Kyev: Ahent•stvo TRK, Ukrainian
10. Novitni tekhnolohiyi teleradiomovlennya: svitovyy dosvid (materialy naukovoho kolokviumu, Kyyiv, 16 lystopada 2011 r. [New technologies of broadcasting: world experience (materials of scientific colloquium, Kyiv, November 16, 2011]: za zah. red. V. V. Rizuna, Kyyivskyy natsionalnyy un-t im. Tarasa Shevchenka, In-t zhurnalistyky ; Teleradioklub / Peredmova ta uporyadkuvannya V. V. Hoyan. available at: http://journlib.univ.kiev.ua/Books/ Novitnitekh.pdf (access: October 21, 2019). Ukrainian.
11. Polisuchenko A. Y. (2013) Interaktyvnist u televiziynomu movlenni Ukrayiny: teoriya i praktyka [Interactivity in Ukrainian Television Broadcasting: Theory and Practice]. (Candidate’s thesis).Kyiv. [in Ukrainian].
12. Pocheptsov G. G. (2001) Teoriya kommunikatsii. [Theory of communication.] Moscow : Refl-buk; Kyev : Vakler, Russia.
13. Televizionnaya zhurnalistika : uchebnik. (2005) [Television journalism: a textbook] Moscow : Izd-vo Mosk. un-ta : Nauka, Russia
14. Tsvik V. L. (2009) Televizionnaya zhurnalistika. [Television journalism] Moscow : YUNITIDANA, Russia.
15. Eko U. (2006) Otkrytoye proizvedeniye [The Open Work] : avtoriz. per. s ital. (A. P. Shurbeleva, Trans.). St. Petersburg: Symposium, Russia.
16. Delestage, Charles-Alexandre (2018). L’expérience émotionnelle ou la performance des programmes de télévision : l’horizon de pertinence comme déterminant de la construction de sens par le spectateur. available at: http://www.theses.fr/2018VALE0026/document. (access Оctober 21, 2019)
17. Hollander R. S. Video Democracy. The vote – from Home Revolution / R. S. Hollander. – Mt. Airy (Md.) : Lomond, 1985. – 167 p.
18. Rassel N. W. The Psychology of the New Media / N. W. Rassel // Television for the 21 Century. The New Wave. – Washington : D. C., 1993.
19. Scott, Fiona (2018) Young children’s engagement with television and related media in the digital age. PhD thesis, University of Sheffield. available at: http://etheses.whiterose. ac.uk/22928/1/Scott_F_PhD_Thesis_LibraryCopy.pdf (access Оctober 21, 2019).

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.