№ 3 (32) (2019)
Опис випуску

У наукових статтях журналу розглядаються питання, що охоплюють усі сфери соціальної комунікації: історію, теорію, методологію журналістики, видавничої справи, реклами та з’язків із громадськістю, соціальних комунікацій, бібліотечної справи.
Видання розраховане на викладачів, науковців, докторантів, аспірантів, студентів, працівників сфер інформаційної та соціально-комунікаційної діяльності, журналістів-практиків.

Весь випуск
FULL ISSUE PDF
9-20
Автор і читач: особливості комунікації у публіцистиці П. Куліша
PDF
21-29
«Многозначність» постаті Пантелеймона Куліша в оцінці Української еміграції
PDF
30-38
Пантелеймон Куліш як українській інформатор (на матеріалі епістолярних джерел)
PDF
39-52
Ідеологічний дискурс квазікомунікації
PDF
58-63
Функціювання українського тревел-контенту в соцмережі «Instagram»: аудиторія, тематика, формат
PDF
64-69
Реклама як засіб маніпулятивного впливу на споживача: мовностилістичний аспект
PDF
70-79
Роль сугестії у формуванні громадської думки аудиторії інтернет-видань
PDF
80-86
Якісні трансформації у медіаполітичному просторі України
PDF
87-97
Мова ворожнечі в українському Інтернет-просторі: релігійний вимір
PDF
98-106
Образ України в публіцистиці 20–30 років ХХ століття: націософський вимір
PDF
107-118
Медіарамки консервативних засобів масової інформації
PDF
126-135
Прямоефірне та інтерактивне мовлення: жанрові особливості
PDF
136-146
Тематичні пріоритети української медичної книги
PDF
147-154
Стилістична маркованість тексту як метод маніпулювання: психологічна обумовленість
PDF
155-163
Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації
PDF