Анотація
Стаття презентує актуальні питання просування мистецького продукту в умовах сьогодення, ставить проблему узгодження мистецьких критеріїв музиканта-виконавця та вимог ринкового суспільства, а також пропонує деякі шляхи опанування сучасних реалій мистецького середовища, передусім – музичного. Рекомендації базуються на спостереженнях побутування та розвитку жанру, альтернативного традиційному концерту: це мультидисціплінарний концерт, тобто мистецький захід, основним художнім «меседжем» якого є музичне виконання. До нього додаються вербальні коментарі, інтерактивна взаємодія з глядачами, мультимедіа різних видів, від візуального ряду (відео, слайд-шоу, мультимедійна сценографія) аж до пісочної анімації. Один із підвидів мультидисциплінарного концерту – мультимедійний концерт. Перевагами його є максимальне занурення глядача, звичного до віртуальної реальності, до атмосфери концерту.
Посилання
1. Beregova, О. (2013) Integrative processes in the musical culture of Ukraine in the ХХ-ХХІ centuries. Kyiv, Culturology institute NAA of Ukraine.
2. Gerasymova-Persyds’ka, N. O. (1979), «Dialog with the past», Muzyka [Music], p. 8 [in Ukrainian].
3. Zharkova, V. (2003). «The Author’s Word» in the work of M. Ravel. Naukovij visnik Nacional`noi muzicnoi akademii Ukraini imeni P.I.Cajkovs`kogo: slovo, intonacija, muzychnij tvir, 27, 173-182 [in Russian].
4. Kandaurova, L. (2018). Alexei Lyubimov: «I do not grieve about the exhaustion of the classical spirit». Colta.ru: vse o kulture i dukhe vremeni. Retrieved from: http://www.colta.ru/ articles/music_modern/18107 [in Russian].
5. Kenion, N. (1990). Mozart in the original? Conversation of Nicholas Kenyon with Malcolm Bilson and John Eliot Gardiner. Classical music on Cds. Retrieved from: http://www.1cdguide. ru/mozart_concertos.php [in Russian].
6. Couperin, F. (1973). The art of playing the harpsichord. Moscow: Music [in Russian].
7. Kushnerova, E. (2018, декабрь 20) Rachmaninov’s concert or Bikini-party Floors. Retrived from https://etazhi-lit.ru/publishing/muzykalnaya-gostinaya/853-koncert-rahmaninovaili-bikini-party.html?fbclid=IwAR3029VI7ojp11Uy8B0UTIgI-PUAIeyC-x2sD6nKzv1lAB3oTWeTSd6nVc&_utl_t=fb
8. Milka, A., Shabalina, T. (2001) The Entertaining bachiana (Vol. 1). St. Petersburg: Kompositor-St. Petersburg [in Russian].
9. Nayduyk, О. (2018), «Baroque masterclass by Olha Pasichnyk», Kyiv Daily, available at: http://kyivdaily.com.ua/2018/10/15/barokoviy-mayster-klas-vid-olgi-pasi/ (accessed 29 Sep. 2018) [in Ukrainian].
10. Sikorska, N. V. (2016), Baroque Keyboard Music in the Second half ХІХ century’s editions: Establishment of the Historically Informed Performance, PhD diss. (art crit.), National Music Academy of Ukraine, 287 p. [in Ukrainian].
11. Sofronov, F. (2018). The main inventions in the classical music. Journal Arzamas. Retrieved from: https://arzamas.academy/materials/807 [in Russian].
12. Harnoncourt, N. (2002). Music as the language of sounds. The way to the new understanding of the music. Sumi: Sobor 184 p. [in Ukrainian].
13. Shabaltina, S. (2013), Harpsichord through the ages. Notes of an artist, Ukrainskyy priorytet, Kiev, 160 p. [in Ukrainian].
14. Shadrina-Lychak, O. (2016), «Non-mesured prelude as a phenomenon of the performing arts of the baroque era», Kyivs’ke muzykoznavstvo (Kyiv musicology), issue 54, pp. 236–245 [in Russian].

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.