Сучасні тенденції в німецькому альтернативному мас-медійному дискурсі
PDF

Ключові слова

альтернативна преса
Інтернет-медіа
конвергентність
партиципарна модель комунікації

Як цитувати

Бондаренко, Ю. (2018). Сучасні тенденції в німецькому альтернативному мас-медійному дискурсі. Образ, 2 (28), 62-68. https://doi.org/10.21272/2415-8496-2018-2(28)-62-68

Анотація

Розглядаються причини переходу традиційних ЗМІ в онлайн-режим, які були характерні не лише для традиційних друкованих медіа, а й німецького альтернативного медіасегменту в середині 90-х років ХХ століття. Підкреслюється, що альтернативна німецька преса на сучасному етапі розвитку мас-медійного дискурсу майже уся репрезентована в онлайн-просторі. Наголошується на тому, що існують такі дві форми альтернативних онлайн-медіа: онлайн-видання, які виникли на ґрунті офлайн-прототипів, та видання, що є частиною самостійних веб-ресурсів. З’ясовано, що видання-«гібриди» репрезентовані такими типологічними групами: видання-візитки, власне веб-версії, змішані видання, що контамінують як власне веб-версію, так і PDF- та Flach-варіанти та розширені (модифіковані) веб-версії офлайнових видань. Соціокомунікаційною сутністю альтернативних медіа є партиципарна (горизонтальна) модель комунікації.

PDF

Посилання

1. Weichler, Kurt. Die anderen Medien : Theorie und Praxis alternativer Kommunikation. – Berlin, 1987. – 601 s.

2. Podstavko E.N. Classifications of the online publications of ru.net // Nauchnie vedomocti Belgorodskogo gosudarstvennogo uiversiteta. Seria «Gumanitarnie nauki». 2011. № 6. P. 264– 269.

3. Orehova О. Е. Tendencies of the market of magazines of Germany at the present stage. URL: http://mgimo.ru/upload/iblock/4b5/orekhova.pdf.

4. Tonkih I. Yu. The problem of the typology of Internet media. URL: http://eir.zntu.edu.ua/ bitstream/123456789/994/1/Tonkikh_The_Internet_mass_media_typology.pdf.

5. Lukina M. M. Mass media in the domen ru: chronicles, numbers and types // Vesnik Moskovskogo universiteta. Seria 10 «Journalistika». 2001. № 6. P. 63–73.

6. Sjurts I. Strategien in Medienbranche: Grundlage und Fallbeispiele. Berlin: SpringerVerlag, 2015. 523 S.

7. Fuchs C. Alternative Media as Critical Media // European Journal of Social Theory. Salzburg: SAGE. 2010. № 13 (2). S.173–192.

8. Hüttner B., Leidinger C., OyG. Printmedien, Freie Radios, Archive&Verlage in der BRD, Österreich und der Schweiz. Neu-Ulm: AG SPAK Bücher, 2011. S. 279.

9. Textbook in cross-media / vydav. : Ioanna Narcica Cretsu, Michail Gusun, Lyubov Vasylyk. Schiller Publishing Youse: Bonn / Germany – Sibіu / Romania, 2015. 140 с.

10. Stechkin I. Learn to listen. URL: http://convergencelab.ru/science/inves tigations.html.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.