№ 2 (28) (2018)
Опис випуску

У наукових статтях журналу розглядаються питання, що охоплюють усі сфери соціальної комунікації: історію, теорію, методологію журналістики, видавничої справи, реклами та з’язків із громадськістю, соціальних комунікацій, бібліотечної справи.
Видання розраховане на викладачів, науковців, докторантів, аспірантів, студентів, працівників сфер інформаційної та соціально-комунікаційної діяльності, журналістів-практиків.

Весь випуск
FULL ISSUE PDF
6-13
Творчий метод Оріани Фаллачі (політична журналістика в іменах)
PDF
14-19
Жіночі видання Одеси початку ХХ століття
PDF
20-31
Мас-медійний образ 8 Березня крізь призму концептуального аналізу
PDF
42-46
ЗМК Полтавщини про ЛГБТ-дискурс
PDF
47-54
Українська жінка на сторінках глянсового журналу
PDF
55-61
Масова організована комунікація: детабуїзація «жіночого питання»
PDF
62-68
Сучасні тенденції в німецькому альтернативному мас-медійному дискурсі
PDF
69-77
Особливості висвітлення кіберспорту в електронних спортивних медіа
PDF
78-84
Партійна преса українських боротьбистів (1917–1920)
PDF
85-91
Промовлене та проспіване на радіо українське слово на варті збереження національного культурного коду в еміграції
PDF (Англійська)
92-101
Постать Тараса Шевченка у періодиці Сумщини 1950–1980-х років
PDF
102-108
Вузькоспеціалізована книга: текстово-змістовий рівень представлення інформації
PDF
109-117
«Маршрут №1» газети «День» у контексті реалізації геобрендингових завдань
PDF
118-125
Тизерна реклама як складова сучасних рекламних комунікацій
PDF