Соціально-комунікаційна адаптація франчайзингових типів видань до українського медіапростору
PDF

Ключові слова

франчайзинг
глобалізація
глянцеві видання
жіночий журнал
аудиторія

Як цитувати

Прядко, Ю. (2018). Соціально-комунікаційна адаптація франчайзингових типів видань до українського медіапростору. Образ, 1 (27), 90-99. https://doi.org/10.21272/2415-8496-2018-1(27)-90-99

Анотація

У статті здійснено спробу дослідження явища франчайзингу в українській періодиці на основі змістового, структурного та тематичного аналізу низки видань різного спрямування. Це дасть змогу визначити основні критерії адаптації різних типів журналів до вітчизняного медіапростору. Мета статті передбачає комплексне вивчення явища франчайзингу в сегменті популярних українських глянцевих видань та дослідження впливу цього явища на глобалізаційні процеси у вітчизняній сфері медіа. Об’єкт дослідження – українські періодичні видання, що виходять друком на правах договору про франшизу. Обсяг визначено шляхом ознайомлення з історією найпопулярніших українських журналів та дослідженням на предмет наявності договору франшизи умов їх видання в Україні. Журнали проаналізовано за тематичними та змістовими спрямуваннями, а також досліджено їх обсяг, рубрикацію, ілюстрації, внутрішню рекламу та редакційну політику.

PDF

Посилання

1. Shemshuchenko, Yu. S. (ed.) (2004), Legal Encyclopedia, Vyd-vo «Ukrayinska entsyklopediya» im. M. P. Bazhana, Kyiv.

2. Tsymbalenko, Y. S. (2016), «Transformation Tendencies of Media Communications: Content Globality», Science And Education a New Dimension, no.76, pp. 68–71.

3. Lubska, V. V. (2014), «Measuring Cultural Westernization in Ukraine», Problemy mizhnarodnyh vidnosyn, no.8, pp.72–81.

4. Sirinyok-Dolgaryova, K. G. (2012), «News Westernization as a Modern Factor of Globalization of Social Communications», available at: https://www.academia.edu/33588699/% D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6_%D1%96_%D1%80%D0%B5%D0%B3_%D0%A1%D 0%9A_3_2012.pdf (access February 1 2018).

5. Berezenko, V. V. (2003), «Problems of intercultural influence in the media», Kultura narodov Prichernomorya, no. 37, pp. 297–300.

6. Katasonova, D. (2015), «Forbes Ukraine» no longer has the right to use this brand and publication content as well», available at: http://ua.telekritika.ua/dusia-archive/29654 (access February 1 2018).

7. Telekrytyka (2013), «Stop Censorship» condemns interference in the editorial policy of «Forbes Ukraine», available at: http://ua.telekritika.ua/svoboda-slova/2013-11-18/87656 (access February 1 2018).

8. Sostav.ua (2017), «The coverage of the press in Ukraine has stabilized», available at: http:// sostav.ua/publication/okhvat-pechatnoj-pressy-v-ukraine-stabilizirovalsya-74841.html (access February 1 2018).

9. Ukrainian Advertising Coalition (2017), «The volume of Ukrainian advertising and communication market in 2017 and the market prognosis for 2018», available at: http://vrk.org. ua/ad-market/ (access February 1 2018).

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.