№ 1 (27) (2018)
Опис випуску

У наукових статтях журналу розглядаються питання, що охоплюють усі сфери соціальної комунікації: історію, теорію, методологію журналістики, видавничої справи, реклами та з’язків із громадськістю, соціальних комунікацій, бібліотечної справи.
Видання розраховане на викладачів, науковців, докторантів, аспірантів, студентів, працівників сфер інформаційної та соціально-комунікаційної діяльності, журналістів-практиків.

Весь випуск
FULL ISSUE PDF
6-18
Мовна політика України:ретроспективний огляд за часи незалежності держави
PDF
19-25
Християнський журнал для родини «Кана» як морально-ціннісний орієнтир для сучасного читача
PDF
26-36
Функції та види перекладного українськомовного трейлеру фільму
PDF
34-51
Ексклюзивні новини місцевих сайтів: якість контенту та методи збору інформації
PDF
52-64
Професійна підготовка бібліотечних фахівців у контексті розвитку електронного урядування в Україні
PDF
65-73
Культурно-просвітницька діяльність публічних бібліотек півдня України: екологічний формат
PDF
74-81
Електронні бібліотеки країн Скандинавії
PDF
82-89
Радіопрограми мовами національних меншин в Україні: інформаційні інтервенції та контрпропаганда
PDF
90-99
Соціально-комунікаційна адаптація франчайзингових типів видань до українського медіапростору
PDF
100-110
Сатирично-гумористична преса Одеси кінця ХіХ Століття
PDF
111-118
Блоги і традиційні медіа: аналіз співіснування
PDF
119-127
Сугестивний інструментарій електронної версії газети «The Guardian»
PDF
128-139
Особливості роботи журналістів в умовах інформаційної війни
PDF
140-153
Фактчекінг і верифікація у журналістській роботі
PDF
154-160
Дотримання прав соціально вразливих груп у засобах масової інформації: освітні практики
PDF (Англійська)
161-169
«Дрібна бібліотека» І. Франка (1877–1880): приклад успішної комунікативної взаємодії з культурним контекстом
PDF (Англійська)