Анотація
Аналізується співіснування сучасних традиційних медіа та електронних щоденників. Досліджено показники довіри читачів до блогів як жанру інтернет-журналістики, а також ставлення журналістів до блогів як інформаційного джерела. Охарактеризовано зону дифузності традиційних медіа та блогосфери. Методологічною основою стали узагальнення, огляд наукових джерел і думок та онлайн-опитування.
Проведене дослідження дало підстави твердити, що блогери формують принципово новий підхід до існування комунікаційного процесу. Це ґрунтується на тому, що традиційні ЗМІ не завжди незаангажовані, натомість блогер може бути і є незалежним. У той же час блоги не можуть бути професійним медіа, оскільки ключовим є фактор якості контенту та компетентність автора. Значення мають обсяг матеріалу, форма подачі, частота інформування, відповідність стандартам журналістики та нормам журналістської етики.
Посилання
1. Berk, D. Web blogs originate in the media: http://www.old.frip.ru/ newfrip/cnt/analitic/ sel/?cid=434&ag=11 (access January 29, 2018).
2. The global policy blogosphere, Information Communication Center: http://www. commcenter.ru/mmedia/articles/2007_07_12 (access January 18, 2018).
3. Vyhovska, N. (2012), «Use of blogs in the structure of traditional media (for example, regional media)», Mahisterium. Zhurnalistyka, vol. 49, pp. 60–65.
4. Kachkaeva, A. H. (2010), Zhurnalistika i konvergentsiya : pochemu i kak traditsionnyie SMI prevraschayutsya v multimediynyieTekst dlya perekladu [Journalism and convergence: why and how traditional media are transformed into multimedia], Fokus-Media, Moskva, Rossiya.
5. Kalmyikov, A. and Kohanova, L. (2005), Internet journalism, YuNITI-DANA, Moskva, Rossiya: http://www.evartist.narod.ru/text16/022 (access January 29, 2018).
6. Karpenko, V. O. (2002), Zhurnalistyka: osnovy profesionalnoi komunikatsii [Journalism: the basics of professional communication], Nora-print, Kyiv, Ukraina.
7. Kihtan, V. V. (2004), Informatsionnyie tehnologii v zhurnalistike [Information technologies in journalism], Feniks, Rostov n/D, Rossiya.
8. Kreig, R. (2007), Internet-zhurnalistyka. Robota zhurnalista i redaktora v novykh ZMI [Internet journalism. Work of journalist and editor in new media], Translated by Ishchenka, A., Kyiv, Ukraina.
9. Pasichnyk, N. (2011), «Artyom Zakharchenko: Future - via the Internet as a communication channel and Internet media as a universal interactive media», Nova Ukraina: http:// novaukraina. org/news/urn:mediacontent:10F0C2B (access January 19, 2018).
10. Panyushina, M. (2009), «Blogs as the main alternative to the media in the 21st century», Nauchno-issledovatelskiy tsentr kontseptualnogo analiza media-soznaniya MEDIANOMIKA: http:// medianomika.ru/wist/c199995 (access January 19, 2018).
11. Pugovskiy, M. «Max Pugowski about the transformation of blogging», Personalnyi blog Oleksandra Semeniuty: http://fireon.org.ua/blogging/makson-puhovskyj-protransformatsiyubloginhu.html (access January 29, 2018).
12. Yasinskaya, M. (2007), «The influence of the blogosphere on the media development strategy», Internet i interaktivnyie elektronnyie media : issledovaniya, Izd-vo MGU, Moskva, Rossiya.
13. Quinn, Н. and Filak, V. (2005), Convergent Journalism : An Introduction, Elsevier, Burlington.
14. Bowman, S., Willis C. We Media : How Audiences Are Shaping the Future of News and Information: http://www.hypergene.net/ wemedia/weblog.php (access January 12, 2018).
15. Stoun, L. «I know social media», BlogHer.org: http://www.blogher.com (access January 30, 2018).
16. Shirkey, C. The political power of social media: https://journalism.nyu.edu/about-us/ profile/clay-shirky (access January 21, 2018).

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.