Анотація
У статті розглянуто основні прийоми сугестії, яка є ефективним засобом формування громадської думки завдяки її латентному характеру та орієнтації на почуттєво-асоціативну складову свідомості. Опираючись на останні досягнення наукової думки, автор, визначивши чотири основні групи сугестивного інструментарію, простежує його використання в електронній версії газети «The Guardian». Вербальні маркери сугестії ефективно застосовано в електронному виданні «The Guardian» на лексичному, морфологічному, синтаксичному, прагматичному рівнях для реалізації сугестивних прийомів. Невербальні маркери сугестії реалізують основні прийоми на графічному рівні за допомогою засобів параграфеміки, а також на образному рівні шляхом використання візуальних засобів.
Посилання
1. Germanov, V. G. (2003), «Mass media influence on subconsciousness», Thesis for cand. sc. (Philology): 10.01.08 , Taras Shevchenko Kyiv National University, Institute of Journalism, Kyiv, Ukraine.
2. Eksmidt, V. R. (2015), «Verbal Manipulation: Persuasion and Suggestion», Movni i kontseptualni kartyny svitu , Iss. 1, pp. 275–281, available at: http:// http://www.irbis-nbuv. gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21R EF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_ S21STR=Mikks_2015_1_31 (access February 2, 2018)
3. Kutuasa, N. V. (2017), «Suggestion and manipulation: communicative influence types’ common and different characteristics», Zapysky z ukrainskogo movoznavstva. – Iss. 24, vol. 2, pp. 178–189, available at: http://zum.onu.edu.ua/index.php/main/article/view/141/136 (access February 2, 2018).
4. Makaruk, L. L. (2010), «Typology of Non-verbal Graphic Means in Newspaper Discourse», Naukovy visnyk VNU. Movoznavstvo, no. 7, pp. 334 – 340, available at: http://bo0k.net/index. php?p=achapter&bid=20073&chapter=1(access February 2, 2018).
5. Parshyn, P. B. (2000), «Speech influence: main spheres and sorts», Reklamny tekst: semiotika i lingvistika, ID Grebenshchikowa, Moscow, Russia, pp. 53–73.
6. Rizun, V. V. and Skotnikova, T. V. (2005), Metody naukovykh doslidzhen u zurnalistykoznavstvi [Scientific research methods in journalistic science], Taras Shevchenko Kyiv National University, Institute of Journalism, Kyiv, Ukraine, p. 97.
7. Ruda, O. G. (2012), Movne pytannya yak obyekt manipulyatyvnykh strategiy u suchasnomu ukrayinskomu politychnomu diskursi [Language question as an object of manipulative strategies in the modern Ukrainian political discourse], Kyiv, Ukraine, 232 p., available at: www1.nas.gov. ua/institutes/ium/Structure/Departments/Department5/.../ruda-o.pdf (access February 2, 2018).
8. Sukharuk, I. V. (2014), «Strategies and Tactics of Suggestion in the Modern Ukrainian Media Discourse», Visnyk Donetskogo universytetu, series B: gumanitarni nauky, no. 1–2, pp. 216–222.
9. Snytko, O. S. (2015), «Audiovisual Means of Suggestion in the Internet Communication: Application Strategies», Movni I kontseptualni kartyny svitu, vol. 52, iss. 2, pp. 194–210, available at: http://philology.knu.ua/files/library/movni_i_konceptualni/53/22.pdf (access February 2, 2018).
10. Kholod, O. M. (2011), Sotsialni kommunikatsiyi: sotsio- i psykholingvistychny analiz [Social communacations:social and psycolinguistic analysis ], iss. 2, PAIS, Lviv, Ukraine, 288 p.
11. Cherepanova, I. Yu. (2002), Zagovor naroda. Kak sozdat silny politicheskiy tekst [People’s incantation. How to make a strong political text], KSP+, Moscow, Russia, 464 p.
12. Chubur, V. V. (2007), «Realized and not realized authorship: accents and problems», Kultura narodov Prichernomorya, no. 101, pp. 155–158.
13. Brown J. A. C. (1963), Techniques of persuasion: from propaganda to brainwashing, Harmondsworth.

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.