Сугестивний інструментарій електронної версії газети «The Guardian»
PDF

Ключові слова

громадська думка
електронні ЗМІ
контент
сугестія
сугестивні прийоми

Як цитувати

Руденко, Н. (2018). Сугестивний інструментарій електронної версії газети «The Guardian». Образ, 1 (27), 119-127. https://doi.org/10.21272/2415-8496-2018-1(27)-119-127

Анотація

У статті розглянуто основні прийоми сугестії, яка є ефективним засобом формування громадської думки завдяки її латентному характеру та орієнтації на почуттєво-асоціативну складову свідомості. Опираючись на останні досягнення наукової думки, автор, визначивши чотири основні групи сугестивного інструментарію, простежує його використання в електронній версії газети «The Guardian». Вербальні маркери сугестії ефективно застосовано в електронному виданні «The Guardian» на лексичному, морфологічному, синтаксичному, прагматичному рівнях для реалізації сугестивних прийомів. Невербальні маркери сугестії реалізують основні прийоми на графічному рівні за допомогою засобів параграфеміки, а також на образному рівні шляхом використання візуальних засобів.

PDF

Посилання

1. Germanov, V. G. (2003), «Mass media influence on subconsciousness», Thesis for cand. sc. (Philology): 10.01.08 , Taras Shevchenko Kyiv National University, Institute of Journalism, Kyiv, Ukraine.

2. Eksmidt, V. R. (2015), «Verbal Manipulation: Persuasion and Suggestion», Movni i kontseptualni kartyny svitu , Iss. 1, pp. 275–281, available at: http:// http://www.irbis-nbuv. gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21R EF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_ S21STR=Mikks_2015_1_31 (access February 2, 2018)

3. Kutuasa, N. V. (2017), «Suggestion and manipulation: communicative influence types’ common and different characteristics», Zapysky z ukrainskogo movoznavstva. – Iss. 24, vol. 2, pp. 178–189, available at: http://zum.onu.edu.ua/index.php/main/article/view/141/136 (access February 2, 2018).

4. Makaruk, L. L. (2010), «Typology of Non-verbal Graphic Means in Newspaper Discourse», Naukovy visnyk VNU. Movoznavstvo, no. 7, pp. 334 – 340, available at: http://bo0k.net/index. php?p=achapter&bid=20073&chapter=1(access February 2, 2018).

5. Parshyn, P. B. (2000), «Speech influence: main spheres and sorts», Reklamny tekst: semiotika i lingvistika, ID Grebenshchikowa, Moscow, Russia, pp. 53–73.

6. Rizun, V. V. and Skotnikova, T. V. (2005), Metody naukovykh doslidzhen u zurnalistykoznavstvi [Scientific research methods in journalistic science], Taras Shevchenko Kyiv National University, Institute of Journalism, Kyiv, Ukraine, p. 97.

7. Ruda, O. G. (2012), Movne pytannya yak obyekt manipulyatyvnykh strategiy u suchasnomu ukrayinskomu politychnomu diskursi [Language question as an object of manipulative strategies in the modern Ukrainian political discourse], Kyiv, Ukraine, 232 p., available at: www1.nas.gov. ua/institutes/ium/Structure/Departments/Department5/.../ruda-o.pdf (access February 2, 2018).

8. Sukharuk, I. V. (2014), «Strategies and Tactics of Suggestion in the Modern Ukrainian Media Discourse», Visnyk Donetskogo universytetu, series B: gumanitarni nauky, no. 1–2, pp. 216–222.

9. Snytko, O. S. (2015), «Audiovisual Means of Suggestion in the Internet Communication: Application Strategies», Movni I kontseptualni kartyny svitu, vol. 52, iss. 2, pp. 194–210, available at: http://philology.knu.ua/files/library/movni_i_konceptualni/53/22.pdf (access February 2, 2018).

10. Kholod, O. M. (2011), Sotsialni kommunikatsiyi: sotsio- i psykholingvistychny analiz [Social communacations:social and psycolinguistic analysis ], iss. 2, PAIS, Lviv, Ukraine, 288 p.

11. Cherepanova, I. Yu. (2002), Zagovor naroda. Kak sozdat silny politicheskiy tekst [People’s incantation. How to make a strong political text], KSP+, Moscow, Russia, 464 p.

12. Chubur, V. V. (2007), «Realized and not realized authorship: accents and problems», Kultura narodov Prichernomorya, no. 101, pp. 155–158.

13. Brown J. A. C. (1963), Techniques of persuasion: from propaganda to brainwashing, Harmondsworth.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.