Анотація
Вступ. Місцеві телевізійні канали є невід’ємними складовими медіа-ландшафту, надаючи новини, інформацію та розваги, адаптовані до інтересів і потреб відповідних громад. Поява цифрових технологій і конвергенція медіа-платформ спричинила глибокі трансформації у роботі локальних ТВ-станцій.
Актуальність та мета. У статті досліджується робота «Дніпро TV», його роль як конвергентного медіа під час війни. Повномасштабне вторгнення значно змінило медіаландшафт, внесло суттєві корективи у роботу локальних медіа. Спостерігаємо розвиток конвергентних медіа, оскільки ЗМІ прагнуть досягти ширшої аудиторії та надавати інформацію в режимі реального часу.
Мета статті – визначення ключових характеристик «Дніпро TV» як локального конвергентного медіа. Для досягнення мети визначено основні платформи, на яких представлено медіа, проаналізовано специфіку його функціонування, особливу увагу приділено специфіці роботи «Дніпро TV» у воєнний час.
Методи дослідження. Використовувалися теоретичні та емпіричні методи. Використано методи опису джерел і даних, аналізу літератури, які сприяли визначенню рівня опрацьованості нашої теми, віднайденню матеріалів про локальні медіа інших країн та їх роль у медіаландшафті цих держав. Статистичний метод дав змогу виокремити конкретну цифрову інформацію про ті аспекти діяльності «Дніпро TV», які є предметом дослідження. Статистичну інформацію взято у google-analytics. Дослідження побудоване на принципах об’єктивності та академічної доброчесності.
Результати. «Дніпро TV» випускає унікальні авторські продукти та працює у прямому ефірі, щоденно готуючи понад 8 годин прямих ефірів, що на місяць становить більше 230 годин власного продукту. Телеканал дотримується принципів доступності й оперативності інформації, підтримки державності, боротьби за нашу вільну, соборну Україну.
Висновки. «Дніпро TV» представлений на низці найбільш цікавих для глядача платформ: має веб-сайт і власний ютуб-канал, активно використовує основні соціальні мережі (фейсбук, інстаграм), має телеграм-канал. Розглянуто специфіку роботи офіційного сайту «Дніпро TV», сторінок у фейсбуці та інстаграмі. Проаналізовано тематичне наповнення, динаміку, взаємодію з аудиторією, вікові та географічні особливості цільової аудиторії каналу. Визначено важливість роботи даного телеканалу під час війни. Сьогодні саме конвергентні медіа є запитаним і популярним джерелом актуальної локальної інформації.
Посилання
1. Bakhmetieva, A. (2020), “Modern Dnipro television: local studios in the fight for viewers”, Actualmi trendi suchasnoho komunilativnoho prostoru : kolektivna monohrafija [Actual trends of the modern communicative space: a collective monograph], Dnipro, Hrani, Pp. 26–43.
2. Bakhmetieva, Alla, Kyrylova, Oksana (2022), “The specifics of the presentation of socio-political issues in social media by traditional news media during the war in Ukraine”, Communications and Communicative Technologies, Issue 22, Pp. 5–14. DOI: 10.15421/292201.
3. Kurbatov, O. (2018), “Television revolution in Dnipro: new channels and old interests”. URL : https://detector.media/rinok/article/142512/2018-11-12-televiziyna-revolyutsiya-u-dnipri-novi-kanaly-ta-stari-interesy/
4. Ryabichev, V. L. (2013), “Multi-platform concept in modern journalism”, Naukovi zapiski Institutu Ghurnalistiki [Bulletin of the Institute of Journalism], 2013, Vol. 52, Pp. 98–101. URL : http:// nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_17.
5. Ryabichev, V. L. (2017), “Multi-platform social media concept”, Krosmedia: content, tehnolohii, perspektivi: kolektivna monohrafija. Institut Ghurnalistiki Kiivskoho netsionalnoho universitetu [Crossmedia: content, technologies, perspectives: a collective monograph. Institute of Journalism of Kyiv National University], Pp.33–39.
6. Tsymbalenko, E. (2013), “Convergence of mass media and media communications”, Osvita rehionu. Politolohija, psiholohija komunikatsii [Education of the region. Political science, psychology of communication], Vol.3, Pp. 81–85.
7. Tsymbalenko, E. (2014), “New and universal features of media communications”, Ingormatsijne suspilstvo [Information society], Vol. 19. Pp. 5–9.
8. Shevchenko, V. E. (2017), “Convergence as the main feature of modern media”, Krosmedia: content, tehnolohii, perspektivi: kolektivna monohrafija. Institut Ghurnalistiki Kiivskoho netsionalnoho universitetu [Crossmedia: content, technologies, perspectives: a collective monograph. Institute of Journalism of Kyiv National University], Pp. 8–18.
9. Jenkins, H. (2006), “Convergence culture: where old and new media collide”, New York : New York University Press, 353 p.
10. Jenkins, H. (2003). “Democracy and New Media”, Media in Transition. Cambridge : MIT Press. 413 p.
11. Kitsa, M. (2021), “Specifics of convergent media content in Ukraine on the example of radio Liberty”, Derghava i Rehioni. Serija: Sotsialni komunikatsiji [State and regions. Series: Social communications], Vol. №2(46). Pp. 57–63. DOI: http://dx.doi.org/10.32840/cpu2219- 8741/2021.2(46).9.
12. Local and regional media in the UK. Ofcom. URL: https://www.ofcom.org.uk/_data/assets/ pdf_file/0027/15957/lrmuk.pdf.
13. Lopulalan, D., Salakay, S., Sopacua, Y., Alfredо, R. (2022), “Constructing Community Identity and Local Wisdom Content in Regional TV Stations Digital Broadcasting”. Komunika: Jurnal Dakwah dan Komunikasi, Vol. 16, No. 2, Рр. 173–182. DOI: 10.24090.komunika.v16i1.7116.
14. Smith, L., Tanner, А., Duhé, S. (2007), “Convergence Concerns in Local Television: Conflicting Views From the Newsroom”. Journal of Broadcasting & Electronic Media. Pp. 555–574 DOI: 10.1080/08838150701626354.
15. Vlasova, N. (2024), “Telegram channel as a part of a convergent media (on the example of the TV channel “DNIPRO TV”)”. Modern research in science and education. Proceedings of the 10th International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Chicago, USA. Pp. 653–660. URL: https://sciconf.com.ua/x-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-modern-researchinscience-and-education-29-31-05-2024-chikago-ssha-arhiv/
16. Wahyu A.,Triyono D., Iswardani W. J. Banyuwangi TV media convergence in broadcasting local cultural content in the digital media era. JRSSEM. 2023. Vol. 03. No. 03. Рр. 731–749. DOI: https:// doi.org/10.59141/jrssem.v3i3.562.

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.