Анотація
Вступ. Ідеться про значення відеобуктрейлерів в освітньому процесі підготовки майбутніх медіафахівців, оскільки це можливість об’єднати за допомогою оригінального відеоконтенту кілька освітньо-професійних програм.
Актуальність і мета. Звертаємо увагу в статті на те, що відеобуктрейлери як кросмедійний продукт містять професійний інтерес в розумінні сучасних трендів екранної культури для видавців, рекламістів, продюсерів, журналістів, кінотелеоператорів, сценаристів, режисерів, телеведучих.
Методологія. За допомогою комбінації методів відстеження метрик, контентного аналізу та методу інтерв’ю та комунікації запропоновані підходи та техніки, які можуть застосовуватися в освітньому процесі, а також можуть бути використані студентами різних освітньо-професійних програм для створення успішних відеобуктрейлерів.
Результати. Пропонується класифікація відеобуктрейлерів, яка об’єднує досвід і практику попередніх досліджень, а також уточнює позиції, які стосуються звукових, зображальних, змістових та формотворчих критеріїв створення відеобуктрейлерів. Класифікація розставляє також акценти стосовно типів відеобуктрейлерів, формуючи таким чином типологію відеобуктрейлерів, яка ґрунтується на теорії й практиці телерадіожурналістики, кінематографа та аудіовізуального мистецтва. Надається увага монетизації відеобуктрейлерів як одному із концептів освітньої підготовки медіафахівців, в основі якого: навички та уміння конвертувати візуалізацію книги в платіжний засіб. Бо процес створення візуальних образів, сцен і персонажів, які зображають події, атмосферу та зміст книги стає економічним показником, прибутком, конкурентним чинником, процесом перетворення творчості в грошові знаки.
Висновки. Зазначається, що відеобуктрейлери – це також промоція самих студентів як авторів, бо є ефективним засобом для пошуку майбутніми медіафахівцями своєї телекомпанії чи радіостанції, YouTube-проєкту чи онлайн-радіостудії, оскільки засвідчують здатність студентів аудіовізуально мислити, залучати новітні аудіовідеотехнології для виробництва продукту, досягати цільової аудиторії завдяки розміщенню відеобуктрейлерів у соціальних мережах і на платформах спільного доступу до відео.
Посилання
1. Conference Ics (2014). [Book Trailer as a Means of Book Promotion]. Available at: https://www.researchgate.net/publication/316935451_Buktrejler_ak_zasib_prosuvanna_knigi [Accessed 27 July 2023].
2. Fijriani, N. (2020). Book Trailer “Nawung, Puteri Malu dari Jawa” with Pop-Up Projection Mapping Technique. Available at: https://www.researchgate.net/publication/341076378_Book_Trailer_Nawung_Puteri_Malu_dari_Jawa_Dengan_Teknik_Pop-Up_Projection_Mapping [Accessed 27 July 2023].
3. Grøn, R. (2014). Literary Experience and the Book Trailer as Intermedial Paratext. Available at: https://www.academia.edu/27648655/Literary_experience_and_the_book_trailer_as_intermedial_paratext [Accessed 27 July 2023].
4. Tabernero-Sala, R., Colón-Castillo, M.-J. et al. (2022). Promoción de la lectura en la sociedad digital. El book-trailer del libro ilustrado de no ficción como epitexto virtual en la definición de un nuevo discurso. Available at: https://www.researchgate.net/publication/359573337_Promocion_de_la_lectura_en_la_sociedad_digital_El_book-trailer_del_libro_ilustrado_de_no_ficcion_como_epitexto_virtual_en_la_definicion_de_un_nuevo_discurso [Accessed 27 July 2023].
5. Vardanian, M. (2018). [Book Trailer as a Means of Increasing the Reading Activity of Future Primary School Teachers in Teaching Children's Literature]. Available at: https://www.researchgate.net/publication/331401675_BUKTREJLER_AK_ZASIB_PIDVISENNA_CITACKOI_AKTIVNOSTI_MAJBUTNIH_UCITELIV_POCATKOVOI_SKOLI_U_NAVCANNI_DITACOI_LITERATURI [Accessed 27 July 2023].
6. Voigt, K. (2013). Becoming Trivial: The Book Trailer. Available at: https://www.researchgate.net/publication/276376055_Becoming_Trivial_The_Book_Trailer [Accessed 27 July 2023].
7. Vollans, E. (2016). Think of It as a Trailer… for a Book. Available at: https://www.researchgate.net/publication/309624763_Think_of_It_as_a_Trailer_for_a_Book [Accessed 27 July 2023].
8. Yujeong, C., Na-Young, R. (2018). Project-Based Learning in Korean as a Foreign Language: A Study on the Production of Book Trailers and Learners' Responses. Available at: https://www.researchgate.net/publication/325994764_Project-based_learning_in_Korean_as_foreign_language_A_study_on_the_production_of_book_trailer_and_learners'_responses [Accessed 27 July 2023].
9. Zhang, S. (2020). Transforming English as a Second Language Story Readers into Storytellers: Examining Learners' Experiences in a Video Book Trailer Project. Available at: https://stars.library.ucf.edu/etd2020/161/ [Accessed 27 July 2023].
10. Bilushchak, T., Radkovets, I. (2021). [Book Trailer as Multimedia Advertising in the Promotion of Books by the Author in the Internet Environment]. Available at: https://www.philol.vernadskyjournals.in.ua/journals/2021/1_2021/part_3/42.pdf [Accessed 27 July 2023].

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.