Анотація
В Україні ринок жіночих масмедіа є насиченим. Українкам доступні як закордонні видання, так і українські. Є традиційні друковані журнали та їх аналоги в інтернеті, а є лише мережеві жіночі журнали, які можна читати лише онлайн. Саме мережеві жіночі журнали є об’єктом нашого дослідження.
Під час дослідження нам не вдалося знайти праць, які б стосувалися саме досліджень українських мережевих журналів, а також не було знайдено цифр про їх точну кількість, які оновлюються та читаються українками. Тому під час дослідження була потреба найперше з’ясувати точну кількість жіночих мережевих журналів та їх назви, до яких сучасних класифікацій їх можна віднести та який контент вони публікують. Така потреба була зумовлена тим, що для якісного дослідження потрібно відібрати українські жіночі мережеві журнали. У результаті дослідження було виокремлено 54 онлайн медіа для жінок, які оновлюють свій контент не рідше, ніж раз на місяць. Ці ресурси називають як інтернет-журнали, онлайн-журнали, жіночі журнали. Було здійснено контент-аналіз отриманих в результаті пошуку медій. Отримані внаслідок пошуку медіа було проаналізовано за такими критеріями: частота оновлення, мова видання, інтерфейс сайту, рубрикація, тематика матеріалів, структура публікацій та їхні жанри. У результаті аналізу жіночих мережевих журналів для українок було досліджено, що редакції при створенні контенту орієнтуються на потреби аудиторії та тенденції, які панують у суспільстві. Контент таких видань цікавий, легкий, розважальний, корисний, але також є журнали, які порушують складні та важливі суспільно-політичні теми. На сторінках жіночих журналів в інтернеті публікують багато новин про життя зірок із шоубізу, поради з догляду за собою, новини зі світу моди, рецепти, життєві історії тощо.
Посилання
1. Dyachenko, I. (2013), “To the problem of an elite women’s magazine: theoretical aspec”, Derzhava ta Regiony. Seriya: Gumanitarni Nauky [State and Regions. Ser.: Humanities], 2013, no. 1, рp. 82–86.
2. Journalism: Dictionary-reference (2013), Akademvydav, Kyiv, 320 p.
3. Kost, S. (2007), “Women’s press”, Visnyk Lvivskogo Universytetu. Seriya: Zhurnalistyka [Bulletin of Lviv University. Series: Journalism], vol. 30, pp. 123–141.
4. Levchenko, K. (2001), Women’s Rights: Content, Status and Prospects development, NUSD, Kharkiv, 348 р.
5. Mamych, M. (2015), “Media text in the content of the Ukrainian women’s magazine”, Ukrayinska Mova [Ukrainian Language], no. 4, рp. 125–133.
6. Oliinyk, H. (2003), “Women’s Press in Ukraine: Past and Present”, available at: http://www. ji.lviv.ua/n27texts/oliynyk.htm (accessed 15 January 2023).
7. Orlyk, O. (2014), “Modern Ukrainian periodic and continuing publications for women: typological and thematic characteristics”, Visnyk Knyzhkovoyi Palaty [Bulletin of the Book Chamber], no. 10, pp. 35–38.
8. Pavliukh, M. (2015), “«Dziennik myd paryskich» – the first Polish women’s magazine of Lviv (1840 – 1848)”, Naukovi Zapysky Instytutu Zhurnalistyky [Scientific Notes Institute of Journalism], iss. 59, pp. 73–80.
9. Sydorenko, N. M., Sydorenko, О. О. (2007), “«Life stories»- leading genre in the magazines for women in Ukraine”, Kultura Narodov Prychernomorya. [Culture of the People of the plot], no. 101, р. 208–212.
10. Sydorenko, N. (2016), “Periodicals for Women in Ukraine during the period of Independence (quantitative and qualities parameters)”, Obraz [Image], iss. 2 (20), pp. 36–42.
11. Kitsa, M., Mudra, I. (2019), “What do women really want? Exploring contemporary Ukrainian women’s magazines”, Feminist Media Studies, vol. 19, no. 2, рp. 179–194.

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.