№ 2 (42) (2023)
Опис випуску

У наукових статтях журналу розглядаються питання, що охоплюють усі сфери соціальної комунікації: історію, теорію, методологію журналістики, видавничої справи, реклами та з’язків із громадськістю, соціальних комунікацій, бібліотечної справи.
Видання розраховане на викладачів, науковців, докторантів, аспірантів, студентів, працівників сфер інформаційної та соціально-комунікаційної діяльності, журналістів-практиків.

Весь випуск
FULL ISSUE PDF
6–16
Зміни в медіаландшафті: популярність Telegram та Tik-Tok
PDF (Англійська)
17–24
Динаміка поширення мови ворожнечі в телеграм-каналах кремлівських пропагандистів
PDF
25–37
Українські Youtube-канали на культурно-мистецьку тематику під час повномасштабного вторгнення росії до України
PDF
38–45
Інформаційний інтелектуалізм В. Буряка як свідомісно-творче доповнення концепції журналістської майстерності В. Здоровеги
PDF
46–51
Проблеми української блогосфери в контексті розвитку культурного коду народу
PDF
52-61
Телепубліцистика й документалістика у висвітленні облоги Маріуполя
PDF (Англійська)
62-68
Українські жіночі мережеві журнали: види, кількість та їх особливості
PDF
69-76
Медична преса періоду Першої світової війни: конструювання соціальної дійсності
PDF
77-85
Ситуативна комунікація брендів харчових продуктів
PDF
86-96
Крос-культурні комунікації в цифрову епоху: актуальність в журналістській діяльності
PDF
97-105
Медіа та психоаналіз: методологічна взаємодія
PDF