Ситуативна комунікація брендів харчових продуктів
PDF

Ключові слова

комунікація
ренеймінг
дизайн
право в рекламі
прагматонім

Як цитувати

АНТОНОВА, О., СОЛОВЙОВА, Ю., ФЄДОТОВА, Н., & ЛЕЛЕКА, О. (2023). Ситуативна комунікація брендів харчових продуктів. Образ, 2 (42), 77-85. https://doi.org/10.21272/Obraz.2023.2(42)-77-85

Анотація

Стаття присвячена ситуативній комунікації брендів харчової промисловості під час воєнного стану на прикладі аналізу зміни назви продукції. Прояв громадянської позиції через найменування товару виробниками харчових продуктів активізувався з початком повномасштабного російського вторгнення на територію України. З огляду на це, вважаємо актуальним вивчити структуру творення ситуативних прагматонімів, а також акцентувати на доцільності створеної назви товару. Мета – дослідити вияв патріотичної позиції бренду через ситуативну зміну прагматонімів харчових продуктів, виокремити чинники, які спонукають бренди до перейменування продукції, та доцільність зміни упакування для комплексного впливу вербального й невербального компонентів як елементів семіотичного утворення.

PDF

Посилання

1. Bachynska, G. (2017), “Phonetic and lexical-semantic features of pragonyms: on the material of confectionery products”, Naukovi Zapysky Ternopilskoho Natsionalnoho Pedahohichnoho Universytetu im. Volodymyra Hnatiuka. Ser. Movoznavstvo [The Scientific Issues of Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University. Ser. Linguistics],vol. 2 (27), pp. 22–26.

2. Vinarieva, О.V. (2005), Structural, Semantic and Pragmatic Aspects of English-language Trade Names (on the Material of Internet Websites), Abstract of the PhD diss, Kyiv, 20 p.

3. Hrushevska, Yu. A. (2022), “The role of pragmatonyms in advertising text”, in Kivalov, S. V. (Ed.), The European choice of Ukraine, the development of science and national security in the realities of large-scale military aggression and global challenges of the 21st century (to the 25th anniversary of the National University «Odesa Law Academy» and the 175th anniversary of the Odessa School of Law), Odesa, June 17, 2022, vol. 1, pр. 845–847.

4. DSTU 4427:2005 (2007), Sausages, Raw-smoked and Raw-dried. General Technical Requirements, Kyiv, 27 p., available at: http://ksv.do.am/GOST/DSTY_ALL/DSTY2/dsty_4427- 2005.pdf (accessed: 27 June 2023).

5. DSTU 4591:2006 (2007), Boiled and Smoked Sausages. General Technical Requirements, Kyiv, 16 p., available at: http://ksv.do.am/GOST/DSTY_ALL/DSTY2/dsty_4591-2006.pdf (accessed: 27 June 2023).

6. Lishchenko, Yu. (2022), “Instead of «Moscow», it became «Banderivska»”, Vysokyi Zamok [High Castle], 23 November, available at: https://wz.lviv.ua/ukraine/477912-zamist-moskovskoistala-banderivskoiu (accessed: 27 June 2023).

7. «Molokia» joined the Courage trend (2022), available at: https://sostav.ua/publication/molokya-pri-dnalas-do-trendu-sm-livost-92384.html (accessed: 27 June 2023).

8. The name of «Moskovska» sausage will be changed in DSTU (2022), available at: https:// agrotimes.ua/tvarinnitstvo/nazvu-kovbasy-moskovska-zminyat-u-dstu/ (accessed: 27 June 2023).

9. Opanasenko, O. (2022), “«ZSU» sausage: manufacturers commented on the name, which outraged the network”, Glavkom [Commander in Chief], available at: https://glavcom.ua/country/ society/kovbasa-zsu-virobniki-prokomentuvali-nazvu-jaka-oburila-merezhu-917005.html (accessed: 27 June 2023).

10. Draft Law on Amendments to Certain Laws of Ukraine on Limiting the Use of Patriotic Themes in Trademark Registration and Advertising (2022), available at: https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/ Card/41592 (accessed: 27 June 2023).

11. Slobodianiuk, E. (2017), Treasure for a Copywriter. The Technology of Creating Exciting Texts, Folio, Harkiv, 224 p.

12. Sukhanova, V. S., Kotsiuba, A. Yu. (2019), “Pragmatonyms in the onomastic space”, Naukovyi Visnyk Mizhnarodnoho Humanitarnoho Universytetu. Ser.: Filolohiia [International Humanitarian University Herald. Philology], vol. 43, no. 5, pp. 142–144.

13. Tielietov, О.S., Shatova, V.М. (2014), “Packaging as an object of innovative marketing”, Marketynh i Menedzhment Innovatsii [Marketing and Management of Innovations], vol. 2, pр. 11–20.

14. Torchynskii, M.M. (2008), The Structure of the Nominal Space of the Ukrainian Language: a monograph, Avist, Khmelnytskyi, 550 p.

15. Yanchyshyn, А.М. (2017), “Proper names of industrial goods: essence, typology, differential features”, Studia Slawistyczne: Etnolingwistyka i Komunikacja Międzykulturowa, Wydawnictwo KUL, Lublin, P. 301–313.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.