Анотація
У статті розглядається методичне бачення особливостей такого актуального й затребуваного нині прикладного фаху, як копірайтинг, який, однак, не є науково обґрунтованим і в галузі української вищої освіти не становить собою спеціальність, а є емпіричною одиницею. Увагу приділено специфіці копірайтингу, що поєднує в собі ознаки журналістики та реклами, які, гармонійно переплітаючись у своєрідному симбіозі, дають можливість копірайтерам реалізувати мету під час підготовки замовних матеріалів. Ототожнювати копірайтинг із власне журналістикою, як і з рекламою, не можна, на що вказує передусім мета діяльності копірайтера. У статті визначено також засоби та прийоми, які використовуються в копірайтингу, зокрема психологічні, маніпулятивні. Ідеться про професійні ринкові умови праці копірайтера, тобто особливості професіограми фахівця в конкурентних умовах.
Посилання
1. Blynova, N., Kyrylova, O. (2018), «Copywriting as an activity of online content creation», Communications and Communicative Technologies, no. 18, pp. 13–21.
2. Blynova, N. (2019), «Latent semantic indexing (LSI) and its impact on copywriting», Communications and Communicative Technologies, no. 19, pp. 4–12, available at: http://nbuv. gov.ua/UJRN/cctech_2019_19_3.
3. Levshchanova, O., Pidmogilna, N. (2019), «Copywriter in Ukrainian media space: social aspects», Masova Komunikaciya u Globalnomu ta Nacionalnomu Vymirax [Mass Communication in Global and National Dimensions],Oles Honchar Dnipro National University, faculty of systems and means of mass communication, Dnipro, iss. 11, pp. 71–76.
4. Pekar, K., Lyzunova, O., Ishchenko, Y. (2017), «Improvement of marketing activity of the enterprise by using the services of a copywriter», Naukovyj Visnyk Xersonskogo Derzhavnogo Universytetu [Scientific Bulletin of Kherson State University], iss. 27 (2), pp. 45–48, available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_27%282%29__13.
5. Rybak, D., Evseytseva, O. (2016), «The main principles of advertising text», Abstracts of the IV All-Ukrainian Scientific Conference of Young Scientists and Students «Current Issues and Prospects for the Development of Marketing Management», pp. 43–44, available at: https:// er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4180.
6. Sibrina, G., Fedorenko, Yu., Khrul, O. (2021), «Definition of copywriting in modern realities», International Scientific and Practical Conference «The European Development Trends in Journalism, PR, Media and Communication», pp. 18–22, available at: https://doi. org/10.30525/978-9934-26-042-1-4.
7. Synyavska O.Ye. (2017), «The role of philological researches in the process of naming», International Scientific and Practical Conference «World Science», vol. 2, no. 11 (27), pp. 40–42, available at: http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2107/.
8. Stukan, T. (2021), «Current professions of the future for youth on the labor market of Ukraine», Ekonomika ta Suspilstvo [Economy and Society], no. 24, available at: https:// economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/169.
9. Tsapok, O. (2019), «Varieties of modern copywriting», Derzhava ta Regiony. Seriya : Socialni Komunikaciyi [State and Regions. Series: Social Communications], no. 3 (39), pp. 115–120.
10. Jesslyn, Agustiningsih, G. (2021), «Application of copywriting elements in social media advertising drinking products now in creating consumer interest», Jurnal Komunikasi dan Bisnis, vol. 9, no. 1, pp. 55–67, available at: http://eprints.kwikkiangie.ac.id/2618/1/ COPYWRITING%20JURKOMBIS%20VOL%209%20NO%201%202021.pdf.
11. Zhang, Li Ming (2018), «The Innovation and Practice of the Course of Copywriting in Advertising», Advances in Social Science, Education and Humanities Research, 8th International Conference on Education, Management, Information and Management Society (EMIM 2018), vol. 250, pp. 673–676, available at: https://doi.org/10.2991/emim-18.2018.135.

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.