Селф-брендинг сучасного медіафахівця в структурі цифрової реальності

Ключові слова

аудиторія
журалістська практика
нейронні інформаційні мережі
опитування
самопрезентація
селф-брендинг

Анотація

Стаття має на меті визначити потенціал та перспективи імплементації медійниками в цифровому вимірі технологій конструювання персонального професійного бренду як запоруки акумулювання власної аудиторії у соціальних мережах. Аналізується поняття селф-брендингу в журналістиці. Методом соціологічного опитування (анкетування) з’ясовано позитивні очікування від продуцентів медіаконтенту в користувачів та визначено оптимальні вектори налагодження їхньої взаємодії у структурі цифрової реальності.

Посилання

1. Amosov, O., Didenko, N., Lebedeva, K. (2015), «Branding as the main marketing tool in Ukraine», Investytsii: praktyka ta dosvid [Investments: practice and experience], no 12. рр. 10–12.

2. Berezenko, V. (2020), «Transformation of advertising in the context of digital technology development», Derzhava ta rehiony. Seriia: Sotsialni komunikatsii [State and regions. Series: Social Communications], no 4, рр. 72–78.

3. Bogdanovich, G. (2010), «Media projects as a quality indicator of modern journalism», Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho universytetu. Seriia: Filolohiia. Sotsialni komunikatsii [Scientific Bulletin of Uzhgorod University. Series: Philology. Social communications], no. 10, рр. 138–139.

4. Hyrina, T. (2017), «Social-communication vectors of radio broadcasting transformation in the context of mobile journalism», Derzhava ta rehiony. Seriia: Sotsialni komunikatsii [State and regions. Series: Social Communications], no 3 (31), рр. 80–86.

5. Hyrina, T. (2018), Ukrainian-language Radio in the World Media Space: Monograph, KPU, Zaporizhzhya, 296 р.

6. Larina, J., Medvedkova, I. (2017), «Branding as a factor in ensuring the competitiveness of the enterprise», Sotsialno-ekonomichni problemy suchasnoho periodu Ukrainy [Socio-economic problems of the modern period of Ukraine], no. 1. рр. 15–20.

7. Sidorkina, I. (2018), «Media projects in the media environment: ways to preserve and promote ethnojournalism», Oharёv-Online [Ogarev-Online], no 3 (108), URL: https://cyberleninka.ru/ article/n/mediaproekty-v-mediasrede-sposoby-sohraneniya-i-populyarizatsii-etnozhurnalistiki (date of appeal: 23.09.2021) 8. Khlyust, V. (2021), «Diploma survey. Media project brand», Google Forms. URL: https://docs.google.com/forms/d/1Oik90FlUIlo-CWiawOQnE2JzyeKfHoBNeKvrk6JxrAo/ edit#responses (date of appeal: 23.09.2021).

9. Brems, C., Temmerman, M., Graham, T., Broersma, M. (2016), «Personal branding on Twitter: How employed and freelance journalists stage themselves on social media», Digital Journalism, URL: https://www.researchgate.net/publication/301772352_PERSONAL_ BRANDING_ON_TWITTER_How_employed_and_freelance_journalists_stage_themselves_on_ social_media. (date of appeal: 23.09.2021).

10. Edelman, D. (2010), «Branding in the digital age you’re spending your money in all the wrong places», Harvard business review, URL: https://depositioneerders.nl/wp-content/ uploads/2017/01/Branding-in-the-Digital-Age-HBR.pdf. (date of appeal: 23.09.2021).

11. Molyneux, L. (2019), «A Personalized Self-image: Gender and Branding Practices Among Journalists», Social Media + Society, Vol 5, Іss 3, URL: https://journals.sagepub.com/doi/ pdf/10.1177/2056305119872950. (date of appeal: 23.09.2021).

12. Schler, J., Koppel, М., Argamon, S., Pennebaker, J. (2005), «Effects of Age and Gender on Blogging», American Association for Artificial Intelligence, URL: https://www.aaai.org/Papers/ Symposia/Spring/2006/SS-06-03/SS06-03-039.pdf. (date of appeal: 23.09.2021).

13. Vinerean, S., Iuliana, C., Tichindelean, M. (2013), «The Effects of Social Media Marketing on Online Consumer Behavior», International Journal of Business and Management, № 8(14). Р. 66–79.

14. Zykun, N., Zoska, Y., Bessarab, A., Voronova, V., Kyiashko, Y., Fayvishenko, D. (2020), «Branding as a Social Communication Technology for Managing Consumer Behavior», International Journal of Management (IJM), Vol. 11, Issue 6, June, рр. 1027–1037.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.