№ 3 (37) (2021)
Опис випуску

У наукових статтях журналу розглядаються питання, що охоплюють усі сфери соціальної комунікації: історію, теорію, методологію журналістики, видавничої справи, реклами та з’язків із громадськістю, соціальних комунікацій, бібліотечної справи.
Видання розраховане на викладачів, науковців, докторантів, аспірантів, студентів, працівників сфер інформаційної та соціально-комунікаційної діяльності, журналістів-практиків.

Весь випуск
FULL ISSUE PDF
6-16
Дихотомія «традиційні&нові» масмедіа в науковому дискурсі
PDF
17-26
Особливості взаємодії факторів соціокомунікаційної діяльності
PDF (Англійська)
27-37
Комп’ютерний аналіз джерел інформації у регіональних ЗМІ Одещини
PDF
38-44
Баланс позитивних і негативних новин на українських телеканалах
PDF
45-51
Висвітлення політичної інформації в регіональних ЗМІ України
PDF
52-58
Специфіка функціонування заголовків у регіональних ЗМІ (на прикладі газети «Подолянин»)
PDF
59-64
Культурно-пізнавальний контент літературно-кулінарного шоу «ЕнеЇда»
PDF
65-72
Особливості сатиричного відтворення тревел-пригод у регіональній періодиці
PDF
80-87
Реклама алкогольної продукції і пияцтво: протистояння (за матеріалами преси початку ХХ століття)
PDF
88-95
Особливості побудови метафоричного креолізованого тексту у кампаніях соціальної реклами проти расизму
PDF
96-105
Селф-брендинг сучасного медіафахівця в структурі цифрової реальності