Альтернативні соціальні медіа: локальний вимір
PDF

Ключові слова

альтернативні медіа
соціальні медіа
місцеві медіа
постправда
соціальні мережі

Як цитувати

Мельникова-Курганова, О. (2021). Альтернативні соціальні медіа: локальний вимір. Образ, 1 (35), 133-141. https://doi.org/10.21272/Obraz.2021.1(35)-133-141

Анотація

У статті досліджено локальний вимір альтернативних соціальних медіа за період 2017–2020 р. Об’єктом дослідження є альтернативні канали комунікації на прикладі Маріуполя. Метою дослідження є визначення характерних рис альтернативних медіа. Проблема монополізації та/або скорочення традиційних ЗМІ на місцевому рівні призводить до появи та популярності альтернативних платформ у соціальних медіа. У дослідженні систематизовано характерні риси, тематику альтернативного контенту та альтернативні канали комунікації. Анонімність, персоналізація публікацій, унікальність, локальність, інтерактивність, мультимедійність, стихійне поширення, сегментація аудиторії є важливими рисами альтернативних медіа.

PDF

Посилання

1. Official site of Media Holding Ukraine Media Holding, available at: https://mgukraine. com/about/history (accessed 25.02.2021).

2. Alternative media. A Dictionary of Media and Communication. Oxford, 2011. 472 p., available at: https://www.oxfordreference.com/view/10.1093/oi/authority.20110803095406512 (accessed 25.02.2021).

3. Pocheptsov, H.H. (2019). Propaganda and fakes in the taxonomy of influence operations, available at: https://ms.detector.media/mediaanalitika/post/22821/2019-05-05-propaganda-yfeyky-v-systematyke-operatsyy-vlyyanyya (accessed 25.02.2021).

4. Chomsky, N. (1997). What Makes Mainstream Media Mainstream, available at: http:// www.chomsky.info/articles/199710 (accessed 20.01.2021).

5. Sathyaprakash, M. R (2015). Alternative development discourses in alternative media. Special issue of SNT college Bhor. Vol. IV, issue I, 2015. P.167–176.

6. Atton, C. A. (1999). Reassessment of the Alternative Press, available at: https://journals. sagepub.com/doi/10.1177/016344399021001003 (accessed 25.02.2021).

7. Hamilton, J. (2000). Alternative Media: Conceptual Difficulties, Critical Possibilities. available at: https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/0196859900024004002 (accessed 25.02.2021).

8. Pickard, V. (2007). Alternative Media. The Encyclopedia of Media and Politics. Washington, DC: CQ Press, P.13.

9. Streitmatter, R. (2001). Voices of Revolution: The Dissident Press in America. available at: http://cup.columbia.edu/book/voices-of-revolution/9780231122498 (accessed 20.01.2021).

10. Bondarenko, Yu. S. (2017). Alternative Press of Modern Germany (functioning peculiarities, editorial policy, place in the national media system). Abstract of Thesis for a Candidate Degree in Social Communication: specialty 27.00.04 The

11. Gouldner, A. (1979). The Future of the Intellectuals and the Rise of the New Class, available at: http://phil-o-sophy.ru/articles/1078 (accessed 01.02.2021).

12. Libicki, M.C. (2007). Conquest in Cyberspace: National Security and Information Warfare. Cambridge: Cambridge University Press, 2007, available at: https://www.rand.org/content/ dam/rand/pubs/testimonies/CT300/CT384/RAND_CT384.pdf (accessed 01.02.2021).

13. Encyclopedia of Social Movement Media / [ed. John D. H. Downing, John Derek Hall]. USA SAGE, 2011. available at: https://books.google.com.ua/books?id=iwPX23VameIC&dq=Social+ media+movement&hl=uk&source=gbs_navlinks_s. (accessed 01.02.2021).

14. Chomsky, N. (2013). Necessary Illusions: Thought Control In Democratic Societies, available at: https://archive.org/stream/media_Noam_Chomsky-Necessary_Illusions/Noam_ Chomsky-Necessary_Illusions_djvu.txt (accessed 01.02.2021).

15. Pocheptsov, H.H. (2020). The leading role of content in the transformation of the world model, available at: https://ms.detector.media/mediaanalitika/post/24301/2020-03-08- vedushchaya-rol-kontenta-v-protsessakh-transformatsyy-modely-myra (accessed 25.02.2021).

16. Bourdieu, P. (2005). Sociology of social space, available at: http://bourdieu.name/content/ burde-sociologija-socialnogo-prostranstva (accessed 01.02.2021). 17. Luhmann, N. (2005). Media communication / [trans. with him. A. Glukhov, O. Nikiforov]. M .: Logos Publishing House, 2005. 280 p.

18. Havrilyuk, I. Visual content of local online journalism: current trends and problems. Obraz, 2020. Vol.1 (33). PP. 51–56.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.