Cтановлення і розвиток дитячого крос-телебачення
PDF

Ключові слова

дитина
Інтернет
конвергенція
контент
телебачення

Анотація

Аналізується феномен дитячого крос-телебачення. Стверджується, що крос-телебачення використовує Інтернет-платформи для впровадження контенту – у даному випадку, дитячого. Наголошується на тому, що комунікаційні спроможності сучасних Інтернет-платформи спроможні перетворити зміст традиційного дитячого телебачення на привабливий ігровий чи навчальний контент, який зацікавить дитину насамперед тому, що містить цікаву форму викладення корисного контенту. Аналізуються сутність та особливості подачі телевізійних технологій для дітей, а також позитивні і негативні наслідки вживання дитячою аудиторію контенту крос-телебачення.

PDF

Посилання

1. Statut Organizaciji Ob’ednanych Nacij I Statut Mizhnarodnigo Sudu [Electronic resource]. Access mode : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_010.

2. Shevchenko V. Konvergentnist’ jak osnovna oznaka suchasnych media. In : Cross-media: content, technologiji, perspectyvy : colectyvna monografija. К. Kyivs’kui Nacional’nyji Universytet im. Tarasa Shevchenka. 2017. S. 8–18.

3. Abramson, A. 2007. The history of television, 1942 to 2000. Jefferson, North Carolina. McFarland. 319 р.

4. BBC. History of the BBC [online]. 2019. [Electronic resource]. - Access mode : https:// www.bbc.co.uk/historyofthebbc.

5. Dahlgren, P. Media Logic in Cyberspace: Repositioning Journalism and its Publics. Javnost - The Public. 2014, 3(3), 59-72.

6. Fiadotau, M., Sillaots, M., Ibrus, I. 2019. Education on Screens: Histories of Co-innovation and Convergence between Audiovisual Media and Education Sectors. In Emergence of Crossinnovation Systems: Audiovisual Industries Co-innovating with Education, Health Care and Tourism. Emerald Publishing Limited. Р. 61-69.

7. Gee, J. P. 2003. What video games have to teach us about learning and literacy. In : Computers in Entertainment. 1(1). P. 1-4.

8. Hendershot, H. (Ed.). 2004. Nickelodeon nation: The history, politics, and economics of America’s only TV channel for kids. NYU Press. 288 p.

9. Jenkins, Henry a Jill L. Mcaleer. 2006. Convergence culture: where old and new media collide. 2nd ed. New York: New York University Press.

10. Lustyik, Katalin. 2010. Transnational Children’s Television. International Communication Gazette. 2010. 72(2). P. 171-190.

11. Mitchell, A., Savill-Smith, C. 2004. The use of computer and video games for learning: A review of the literature. [Electronic resource]. - Access mode : http://www.lsda.org.uk/files/ PDF/1529.pdf.

12. Roberts, D. F., & Foehr, U. G. 2008. Trends in media use. In : The future of children. 18(1). P. 11-37.

13. Tapscott, D. 2008. Grown up digital. Toronto: McGraw-Hill Education, 2008. 288 p.

14. Vilanni, S. 2001. Impact of media on children and adolescents: a 10-year review of the research. In : Journal of the American Academy of child & adolescent psychiatry. 40(4). P. 392–401.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.