Медіарамки консервативних засобів масової інформації
PDF

Ключові слова

аудиторія
журналістика
консервативні мас-медіа
контент
стратегія
тиск

Як цитувати

Риженко, Л. (2019). Медіарамки консервативних засобів масової інформації. Образ, 3 (32), 107-118. https://doi.org/10.21272/Obraz.2019.3(32)-107-118

Анотація

Наявність різноманітних точок зору на ту чи іншу подію притаманна не лише представникам соціуму, але і мас-медіа. У когорті розмаїття ідеологічних та світоглядних характеристик засобів масової інформації непомітними залишаються консервативні мас-медіа, які, втім, мають доволі суттєвий вплив на суспільство. У статті розглядаються функціональні особливості консервативних засобів масової інформації крізь призму таких контентних рамок, в які ці мас-медіа поставлені самою природою існування і власників, і менеджерів, і суспільного попиту на консервативний контент. Аналізується можливість конвергенції консервативного контенту із повідомленнями мас-медіа інших ідеологічних чи світоглядних напрямів.

PDF

Посилання

1. Verbytskyj P. Fragmentacija kontentu jak chynnyk vplyvu na audytoriyu // Derzhava ta region. Serija Social’ni komunikaciji. Zaporizzha. 2017, № 4 (32). S. 78-81.

2. Gajdur N. Diahronnyi analiz fukcijnal’noji systemy zasobiv masovoji informaciji // Zbirnyk prac’ Naukovo-doslidnogo instytutu prespznavstva. Vyp. 8 (26). L’viv, 2018. S. 170-179.

3. Gorohovs’kyji O.M. Faktchek jak trend rozsliduvan’: mozhlyvosti ta perspektyvy: praktychnyji posibnyk. – Dnipro: LIRA, 2017. – 133 s.

4. Zolyak V. Suspil’ne znachennya kontentnoji konvergenciji zasobiv masovoji komunicaciji // Dialog. Mediastudiji : zb. nauk. prac» / Odes’kyji nac. un-t im. I. Mechnikova, 2009. – Vyp. 8. – S. 120-128.

5. Komova M.V. Snerpretacijna pryroda komunikacijnoji vzaemodiji audytoriyu // Derzhava ta region. Serija Social’ni komunikaciji. Zaporizzha. 2017, № 1 (29). S. 28-32.

6. Luman N. Real’nist’ mas-media. – K.: CVP, 2010. – 158 s.

7. Rol’ zasobiv masovoji informaciji [Elektronnyij resurs]. – Rezhym dostupu: https://www. coe.int/uk/web/compass/media.

8. Synorub G.P. Ponyattya konfliktnogo napovnennja dijal’nosti mas-media v teoriji social’nych komunikacij (kontekst formuvannja povedinky audytoriji) : avtoref. dys. kand. nauk iz social’nych komunikaciji: 27.00.01 – Kyiv: B.v., 2009. – 16 s.

9. Entman, R. M. (2007). Framing Bias: Media in the Distribution of Power. Journal of Communication, P. 163-173.

10. Gamson, W. A. (1988). Political Discourse and Collective Action. From Structure to Action: Social Movement Participation across Cultures. Greenwich, CT: JAI Press. Р. 219–244.

11. Gamson, W. A. (1992). Talking Politics. New York: Cambridge University Press

12. Gitlin, T. (1980). The Whole World Is Watching: Mass Media in the Making & Unmaking of the New Left. Berkeley y Los Angeles: University of California Press.

13. Lippmann, Walter ([1922] 1965) Public Opinion. New York: Free Press, 1997. 288 р.

14. Lofland, J. (1996). Social Movement Organizations: Guide to Research on Insurgent Realities. New York: Aldine de Gruyter.

15. Milburn, M. A. y McGrail, A. B. (1992). The Dramatic Presentation of News and its Effects on Cognitive Complexity. Political Psychology, 13 (4), 613-632.

16. Miller, M. M., Riechert, B. P. (2003/2001). The Spiral of Opportunity and Frame Resonance: Mapping the Issue Cycle in News and Public Discourse Framing Public Life: Perspectives on Media and Our Understanding of the Social World (pp. 107-121). Mahwah: Lawrence Erlbaum Associates, с. 112

17. Milne, K. (2005). Manufacturing Dissent: Single-issue Protest, the Public and the Press. London: Demos.

18. Mott Frank Luther. The News in America. Cambridge, Harvard University Press.1952. 433 р.

19. Richardson, J. E. (2007). Analysing Newspapers: An Approach from Critical Discourse Analysis. New York: Palgrave Macmillan, с. 116

20. Snow, D. A. y Benford, R. D. (1988). Ideology, Frame Resonance and Participant Mobilization. International Social Movement Research, 1, 197-217.

21. The Method of Freedom. New York: The Macmillan Company, 1934, с. 10.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.