«Маршрут №1» газети «День» у контексті реалізації геобрендингових завдань
PDF

Ключові слова

брендинг
геобренд
геобрендинг
геобрендингові комунікації
ЗМІ

Як цитувати

Воронова, В. (2018). «Маршрут №1» газети «День» у контексті реалізації геобрендингових завдань. Образ, 2 (28), 109-117. https://doi.org/10.21272/2415-8496-2018-2(28)-109-117

Анотація

Відсутність налагодженої належним чином співпраці суб’єктів геобрендингу зі ЗМІ як генератором, провідником та інтерпретатором інформації про геобренд, неповне використання їхніх можливостей актуалізує дослідження комунікаційних інструментів геобрендингу, що сприятиме глибшому розумінню самої технології та її результативності.
Метою статті є визначення ролі ЗМІ у процесі геобрендингу. Автор окреслює особливості тематичного проекту газети «День» – «Маршрут №1» як інструменту формування у стейкхолдерів уявлення про регіони як бажані з певної точки зору: для проживання, для реалізації професійних інтенцій, для відпочинку й туризму, для розвитку бізнесу тощо; простежує жанрові, ілюстраційно-оформлювальні, контентні його характеристики.
Встановлюється роль ЗМІ як базового елемента геобрендингових комунікацій. Визначається дуальна їх природа: як споживача геобренду і як особливої групи стейкхолдерів, відповідальних за формування образу території.

PDF

Посилання

1. «Abstracts of the editor-in-chief of the “Day” newspaper Larisa Ivshyna», available at: http://www.volynpost.com/articles/845-abetka-golovnogo-redaktora-gazety-den-larysy-ivshy.

2. Soskin, O. (2011), Brendynh mist: dosvid krain Vyshehradskoi hrupy dlia Ukrainy [Branding cities: the experience of the Visegrad countries for Ukraine], Instytut transformatsii suspilstva, Kyiv, Ukraina.

3. Bahaieva, T. (2017), Brendynh v optyke sotsyolohyy [Branding in the optics of sociology], Akademvydav, Kyiv, Ukraina.

4. Bondarenko, Iu. (2016), «Ukrainian newspaper “Day” in the context of the alternative press of Germany», Derzhava ta rehiony. Seriia : Sotsialni komunikatsii, vol. 1, pp. 39–43.

5. Kylymnyk, Iu. «“Marshrut № 1” adorns our life», available at: https://day.kyiv.ua/uk/ article/taym-aut/marshrut-no1-prikrashaie-nashe-zhittya.

6. Kobiakyna, O. (2016), «Communication strategies of territorial branding» Thesis abstract for Cand. Sc. (Journalism), 10.01.10, Moskow, Russia.

7. Lubchak, V. «About ... the effect of “cross-pollination”», available at: https://day.kyiv.ua/ uk/article/taym-aut/pro-efekt-perehresnogo-zapylennya.

8. Marshrut № 1: specialized supplement to the “Day” newspaper (2012–2018), vol. 1–68.

9. «“Marshrut № 1”» paves the way for Ukrainian producers to a great world, available at: https://www.youtube.com/watch?v=B3JQXVel8XA.

10. Marshrut № 1. Specialized supplement to the “Day” newspaper, available at: http:// smartpress.com.ua/tovar-2018-marshrut-1.

11. Nahorniak, T. (2014), «Branding of territories in modern political practices», Hrani: naukovo-teoretychnyi i hromadsko-politychnyi almanakh, vol. 3 (107), pp. 53–58.

12. Pro zatverdzhennia Stratehii pozytsiiuvannia ta prosuvannia brenda mista Dnipra na 2018-2022 roky: rishennia Dniprovskoi miskoi rady VII sklykannia.

13. Prokopenko, M. «Love the cover», available at: https://day.kyiv.ua/uk/article/kultura/ zakohatysya-v-obkladynku.

14. Semenchenko, M. (2012), «Not “village” ideas from the farm», Den, no. 197.

15. Sventakh, A. and Lubchak, V. «Free University ... “Day”», available at: https://day.kyiv. ua/uk/article/akciya-dnya-media/vilniy-universitet-dnya

16. Sventakh, A. and Lubchak, V. «Union of Farmers ... with high-speed Internet», available at: https://eenu.edu.ua/.../soyuz-hutoriv-z-visokoshvidkisnim-int.

17. «Lviv Culture Development Strategy till 2025», available at: www.city-institute.org/.../1 11_0942b4c39108069a7740133.

18. Tsepelev,A.«Branding of cities and regions: A sociological approach», available at:https:// elibrary.ru/item.asp?id=18853072.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.