Анотація
У статті визначено засоби впливу тизерної реклами як складової сучасних рекламних комунікацій, зокрема, формування у цільової аудиторії інтересу до рекламного повідомлення через загадку, інтригу, незавершену в рекламі дію. З’ясовано, що трансформування інтересу до тизеру цільової аудиторії у споживацький інтерес до рекламованого продукту відбувається через створення відповідних асоціацій та підкріплення їх у рекламних повідомленнях, що розкривають ідею тизеру. Уточнено, що для розміщення тизерної реклами компаніями-рекламодавцями переважно обираються медіа, для яких характерна постійність комунікацій із цільовою аудиторією. Особлива увага приділяється особливостям впливу тизерної реклами на процес соціалізації, які полягають у побудові комунікації із цільовою аудиторією через пропозицію звернути увагу на тизер та гейміфікацію.
Посилання
1. Bakun, T. V. and Kondrashova, E. O. (2015), «Digital marketing as one of the directions of XXI century management», Ot sinergii znanij k sinergii biznesa, pp. 342–346.
2. Vorobeva, T. V. and Lahodynova, N. V. (2015), «Influence of individual personal characteristics on the economic behavior of a person», Problemy sovremennoj jekonomiki, no. 1 (53), pp. 71–75.
3. Gorodov, A. A. (2017), «Changes in Internet advertising under the influence of information and communication technologies», Molodoj issledovatel Dona, no 5, pp. 120–125.
4. Davtjan, A. A. (2005), «The use of knowledge about the consumer-motivational sphere of consumers when creating advertising messages», Vestnik Voronezhskogo gosudarstvennogo universiteta. Serija: Filologija. Zhurnalistika, no 1, pp. 170–177.
5. Demjanov, S. A. (2014), «Innovative tools for promoting a travel company on the Internet», Turizm i gostepriimstvo, no 2, pp. 3–8.
6. Karpishhenko, M. Ju. and Litvinenko, O. O. (2013), «Teaser advertising as an effective tool for attracting buyers attention», Marketyng innovatsiy i innovatsiyi u marketyngu. Zbirnyk tez dopovidey VII Mizhnarodnoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi [Marketing of innovations and innovations in marketing. Conference proceedings of the VІІ th International scientific-practical conference], Sumy, SumDU, September 26-28, 2013, pp. 124–125.
7. Kudrjashova, V. V. and Krupina,E. A. (2017), «Research of tendencies of development of the market of Internet advertising in 2002-2016», Jekonomicheskie nauki. Sovremennoe sostojanie i perspektivy razvitija, pp. 67–69.
8. Kulbida, U. N. and Zykina, A. V. (2017), «Information systems and technologies in advertising activities», Omskij nauchnyj vestnik, no 3, pp. 123–128.
9. Kutlaliev, A. and Popov, A. (2005), Effektivnost reklamy [Advertising effectiveness], Eksmo, Moskow, Russia.
10. Lorvi, I. F. (2015), «Characteristics of the development of rural tourism in Volhynia», Ustojchivoe razvitie jekonomiki: sostojanie, problemy, perspektivy, pp. 265–267.
11. Pishhugina, O. S. and Zhiljov, R. S. (2017), «Features of the Internet as an advertising distribution channel», Akademicheskaja publicistika, no. 4, pp. 398–402.
12. Rybak, S. and Evstigneeva, E. (2001), «Beer „Solodov” hit the senses», Vedomosti, available at: https://vedomosti.ru/newspaper/articles/2001/04/11/pivo-solodov-udarilo-pochuvstvam (access July 05, 2018).
13. Solodovnikova, M. M. (2014), «Features of teaser use in advertising text», NCFU, available at: http://ncfu.ru/uploads/doc/solodovnikova_konfmt.pdf (access July 05, 2018).
14. Coj, M. E. and Shhekoldin, V. Ju. (2016), «Evaluation of the effectiveness of teaser advertising», Prakticheskij marketing, no. 7, pp. 27–33.
15. Shurchkova, Ju. V. (2015), «The main aspects of marketing communications strategy formation in the Internet environment», Internet-zhurnal Naukovedenie, Vol. 7, no 5 (30), pp. 110–170.
16. Jakutova, O. M. and Petrova, O. A. (2010), «Teaser advertising on the Internet», Aktualnye problemy aviacii i kosmonavtiki, Vol. 2, no 6, pp. 321–322.
17. Cochoy, F. (2015), «Myriam’s adverteasing: on the performative power of marketing promises», Journal of Marketing Management, Vol. 31, Iss. 1-2, pp. 123–140.
18. Higgs, B. (2006), «Consumers are the new kings of content», Marketing Magazine, Iss. 3, pp. 72–73.
19. Ortiz, M. H., Reynolds K. E. and Franke G. R. (2013), «Measuring consumer devotion: Antecedents and consequences of passionate consumer behavior», Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 21, Iss. 1, pp. 7–30.
20. Trehan, K. and Maan, G. S. (2012), «Teaser Campaigns: An effective advertising execution for varied goods, services and ideas», Journal of Mass Communication & Journalism, Vol. 2, Iss. 11, pp. 3–5.

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.