Конвергентність як аспект роботи філій суспільного мовника у воєнний період
PDF

Ключові слова

конвергентність
суспільний мовник
Національна суспільна телерадіокомпанія України
соціальні мережі

Анотація

У статті розглядаються Закарпатська, Рівненська та Сумська філії Національної суспільної телерадіокомпанії України як конвергентні медіа. Актуальність дослідження полягає в зростан- ні уваги аудиторії до сторінок суспільного мовника в соціальних мережах із моменту повномасш- табного вторгнення рф на територію України. Мета – визначити та порівняти особливості використання різних платформ для поширення медіаконтенту філіями суспільного мовника в різних областях України. З’ясовується, якими медіаплатформами, окрім телебачення та радіо, послуговується кожна з філій компанії. Визначено, що для поширення медіаповідомлень викорис- товується сайт регіональних новин, Telegram, Youtube, Viber-канали, Instagram та Facebook- сторінки. Кількість підписників на зазначених платформах стрімко зросла з початку повно- масштабного вторгнення рф в Україну. Схарактеризовано особливості роботи медіа на кожній із платформ, зокрема частоту публікацій, тематику, обсяг.

PDF

Посилання

1. Detector media (2021), «The audience of Suspilny reaches 13 million», available at: htt ps:// stv.detector.media/suspilna-korporatsiya/read/6921/2021-10-31-audytoriya-suspilnogosyagaie-13-milyoniv/ (accessed 10 June 2022).

2. Jenkins, H. (2007), Convergence Culture: Where Old and New Media Collide: a Textbook, Vydavnyctvo akademichne i profesionaljne, Warsaw, 456 p.

3. Zrazhevska, N.I. (2013), «New media and new forms of communication in media culture», Current Issues of Masscommunication, Іss.14, рр. 70–75.

4. Shevchenko, V.E. (2017), «Convergence as the main feature of modern media», Crossmedia: content, technologies, perspectives: a Textbook, Instytut zhurnalistyky Kyjivsjkogho nacionaljnogho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, Kyiv, 234 p.

5. McQuail, D. (2010), Theory of mass communication: a Textbook, Litopys, Lviv, 583 p.

6. Suspilne media (2022), «News of the region – Transcarpathian region», available at: https:// suspilne.media/regions/zakarpattya-region/ (accessed 13 June 2022).

7. Suspilne media (2022), «News of the region – Rivne region», available at: https://suspilne. media/regions/rivne-region/ (accessed 16 June2022).

8. Suspilne media (2022), «News of the region – Sumy region», available at: https://suspilne. media/regions/sumy-region/ (accessed 19 June 2022).

9. Kovalova, T. & Yevtushenko, O. (2022), «Оvercoming the challenges of post-truth in modern socio-cultural communication», Obraz [Image], Iss. 1 (38), pp. 112–119.

10. Kretsu I.N., Huzun M., Vasylyk L. (2015) «A textbook on cross-media». Sibiu : Schiller Publishing House.

11. Polisuchenko A. (2014), «Activation of television viewers as an element of television interactivity», Tele-ta radiozhurnalistyka [Television and radio journalism], Іss.13, рр. 291– 297.

12. Suspilne media (2017), «Development strategy of Public broadcasting», available at: https://www.nrada.gov.ua/wp-content/uploads/2018/04/strategiia_rozvytku_NSTU.pdf (accessed 14 June 2022).

13. Suspilne media (2022), «Public broadcasting: Aboutus.», available at: https://corp. suspilne.media/ (accessed 15 June 2022).

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.