Анотація
У статті розглядається новинний контент всеукраїнських телевізійних медіа. З’ясовано, що новинна інформація на українському телебаченні представлена такими тематичними сегментами: суспільно-політичні / військові, кримінальні, соціальні, культурно-мистецькі матеріали, матеріали про надзвичайні ситуації. З огляду на значну кількість матеріалів з негативною контекстуальною конотацією (суспільно-політичної, соціальної, кримінальної) телевізійні медіа потенційно формують негативний внутрішній і зовнішній імідж як країни в цілому, так і локальний імідж її регіонів. Визначено загальні тенденції формування медіаіміджу окремого регіону на прикладі висвітлення рейтинговими телеканалами подій Сумщини. Встановлено, що інформація про регіон представлена в абсолютній більшості матеріалами кримінальної тематики та негативними новинами із суспільно-політичної та соціальної сфер, внаслідок чого формується образ території зі знаком «мінус».
Посилання
1. Jamieson, K.H. & Campbell, K. (1992), «The Interplay of Influence: Advertising, Politics, and the Mass Media», Belmont, CA: Wadsworth, 298 р.
2. Tkachenko, O., Yanenko, Y., Sydorenko, O., Sypchenko, I., Dudchenko, L. & Rudenko, N. (2020), «Marketing Communications in Election Campaigns», International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET), vol. 11, issue: 6, pp. 525–533.
3. Tkachenko, O., Bondarenko, Y., Dudchenko, L., Sydorenko, O. & Sadivnychy, V. (2018), «Ukraine in World Media Content: Problematic and Thematic Aspects», Global Media Journal, vol. 16, no. 30, pp. 119–132.
4. Cabinet of Ministers of Ukraine (2016), The concept of the popularization of Ukraine in the world and the promotion of the interests of Ukraine in the world information space (approved by the Decree of the Cabinet of Ministers of Ukraine of October 11, 2016 No. 739-r), available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/739-2016-%D1%80#Text
5. Melnykova, O. S. & Sverhun, S. V. (2014), «TV news as a means of forming the image of Mariupol for 2013 (on the example of national channels «STB», «NOVY CHANNEL» and «INTER»), Molodyi Vchenyi [Young Scientist], no 3, pp. 166–168.
6. Mostipan, T. (2020), «Public TV and radio broadcasting of Ukraine: the legislative aspect», Materials of the sixteenth All-Ukrainian Scientific and Practical Conference «Journalistic education in Ukraine: world professional standards», Sumy, pp. 90–93.
7. Sydorenko, O. (2019), «Media image of power: structural and functional features’, Materials of the International Scientific and Practical Conference «Image and reputation: theory and practice», KNUKiM publishing center, Kyiv, pp. 108–113.
8. Tykhomyrova, Y.V. (2011), «Regional imagemaking as a means of positioning the region in the information space», Materials of the All-Ukrainian Scientific Conference «Ukraine in the system of global information exchange: theorical and methodological aspects of research and training of specialists», Lviv, pp. 34–39.
9. Tkachenko, O. (2016), «The role of French media in forming the positive image of Ukraine», Vector european, Chișinău, pp. 129–135.
10. Tkachenko, O. & Gavrilyuk, I. (2016), «Ukraine of 2014 in the mass media discourse of France (on the materials of «LE FIGARO», «LE MONDE» and «LIBЕRATION»), SPÓŁPRACA EUROPEJSKA, Warszawa, no 4 (11), pp. 84–94.

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.