Особливості репрезентації пандемії COVID-19 в українських інтернет-ЗМІ
PDF

Ключові слова

заголовок
інтернет-ЗМІ
коронавірус
COVID-19

Як цитувати

Яненко, Я. (2020). Особливості репрезентації пандемії COVID-19 в українських інтернет-ЗМІ. Образ, 2 (34), 15-23. https://doi.org/10.21272/Obraz.2020.2(34)-15-23

Анотація

У статті визначено особливості репрезентації пандемії COVID-19 в українських інтернетЗМІ, зокрема способи представлення теми коронавірусу на головних сторінках сайтів провідних українських інтернет-медій та стиль заголовків публікацій із цієї проблематики. З’ясовано, що тема COVID-19 є пріоритетною для українських інтернет-ЗМІ, про що свідчать різноманітні способи привернення уваги до цієї теми на головних сторінках сайтів українських інтернет-видань, зокрема введення відповідних розділів, підрозділів та рубрик. Особлива увага приділяється наявності у заголовках публікацій елементів так званого «спортивного» стилю, зокрема слів «рекорд» та «антирекорд».

PDF

Посилання

1. Batyrhareyeva, V. S. (2020), The main directions of counteracting the spread of misinformation (on the example of the COVID-19 pandemic), Informatsiya i pravo, Vol. 2, no. 33, pp. 121–131.

2. Pysarenko, L. M. (2020), Coverage of the pandemic of the coronavirus COVID-19 in the Odessa media, Proceedings of the International. scientific-practical conf. «Legal life of modern Ukraine», Odessa, May 15, 2020, Odessa, Vol. 1, pp. 442–445.

3. Ponomarenko, L. H. (2020), Mass media reality: a look at the times of the coronavirus pandemic, Proceedings of the II All-Ukrainian scientific-practical. сonf. «Actual problems of media space», Kyiv, April 9, 2020. Kyiv, pp. 78–83.

4. Suprun, U. (2020), What is wrong with the use of the word «anti-record», Ulyana Suprun’s blog, 20.08.2020. available at: https://suprun.doctor/koronavirus/shho-ne-tak-z-vizhavnnyamslova-antirekord.html (accessed: 02.11.2020).

5. Gao, J., Zheng, P., Jia, Y., Chen, H., Mao, Y., Chen, S. & Dai, J. (2020), Mental health problems and social media exposure during COVID-19 outbreak, Plos one, Vol. 15, no. 4, pp. 23– 24.

6. González-Padilla D. A., Tortolero-Blanco L. Social media influence in the COVID-19 Pandemic. International braz j urol. 2020. Vol. 46. P. 120–124.

7. Martel C., Pennycook G., Rand D. G. Reliance on emotion promotes belief in fake news. Cognitive research: principles and implications. 2020. Vol. 5, No. 1. P. 1–20.

8. O’Glasser A. Y., Jaffe R. C., Brooks M. To tweet or not to tweet, that is the question. In Seminars in Nephrology. 2020. Vol. 40, No. 3. P. 249–263.

9. Pennycook G., McPhetres J., Zhang Y., Lu J. G., Rand D. G. Fighting COVID-19 misinformation on social media: Experimental evidence for a scalable accuracy-nudge intervention. Psychological science. 2020. Vol. 31, No. 7. P. 770–780.

10. Tasnim S., Hossain M. M., Mazumder H. Impact of rumors and misinformation on COVID-19 in social media. Journal of preventive medicine and public health. 2020. Vol. 53, No. 3. P. 171–174.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.