№ 2 (34) (2020)
Опис випуску

У наукових статтях журналу розглядаються питання, що охоплюють усі сфери соціальної комунікації: історію, теорію, методологію журналістики, видавничої справи, реклами та з’язків із громадськістю, соціальних комунікацій, бібліотечної справи.
Видання розраховане на викладачів, науковців, докторантів, аспірантів, студентів, працівників сфер інформаційної та соціально-комунікаційної діяльності, журналістів-практиків.

Весь випуск
FULL ISSUE PDF
6-14
Томос у контексті інформаційної війни між Росією та Україною
PDF (Англійська)
15-23
Особливості репрезентації пандемії COVID-19 в українських інтернет-ЗМІ
PDF
24-33
Роль персоніфікованих джерел у конструюванні інформації про COVID-19 для медіаспоживачів
PDF
34-41
Участь В. Старосольського у публіцистичній полеміці 1919–1920 рр. щодо Варшавського договору
PDF
42-53
Преса Великої Британії як об’єкт вивчення у працях українських медіадослідників
PDF
54-62
Висвітлення реформ в інтернет-виданні «Українська правда»
PDF
63-71
Преса Тернопільщини 1941–1944 років: краєзнавчий аспект
PDF
81-87
Українська тематика на сторінках одеської газети «Пчелка» (1881)
PDF
88-97
Контент мережі як чинник інформаційної агресії
PDF
98-105
Друкована політична реклама: прийоми та форми соціокомунікаційного впливу на електорат
PDF
108-115
Медіатизація політичного процесу в Україні: кінематографічний аспект
PDF