Друкована політична реклама: прийоми та форми соціокомунікаційного впливу на електорат
PDF

Ключові слова

політична реклама
друкована видавнича продукція
соціокомунікаційний вплив
виборча кампанія

Як цитувати

Таран, Л. (2020). Друкована політична реклама: прийоми та форми соціокомунікаційного впливу на електорат. Образ, 2 (34), 98-105. https://doi.org/10.21272/Obraz.2020.2(34)-98-105

Анотація

Мета статті – дослідити різнорідність друкованої політичної реклами періоду місцевих виборів 2020 року для визначення прийомів та форм її соціокомунікаційного впливу на електорат. Джерельна база – друковані агітаційні матеріали, що поширювалися в Сумському регіоні. Актуальність обраної теми визначає вивчення діалогу між кандидатами, чинними політиками та виборцями. У процесі дослідження визначено різнорідність друкованої політичної реклами в період виборчої кампанії, з’ясовано, що в означений період переважали політичні рекламні оголошення в листівках, буклетах, інформаційних бюлетенях, проспектах. Особливість друкованої політичної реклами позначена тим, що політичні партії та їхні лідери намагалися використовувати її для формування комунікації, бажаної для самих кандидатів-політиків, таким чином впливаючи на свідомість, думку та вибір електорату.

PDF

Посилання

1. Babina, V. (2019), «Advertising as a marketing technology in electoral societies of political actors», Politykus, vol. 6. pp. 21–25. URL: http://politicus.od.ua/6_2019/3.pdf (accessed 28 September 2020).

2. Babina, V. (2013), «Advertising as a marketing technology for shaping the image of political actors at the regional level», Politolohichni Zapysky, no. 7. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Polzap_2013_7_27 (accessed 28 September 2020).

3. Dzhyha, T. (2003), Methods and technologies of influencing political advertising (on the example of the election campaign), PhD diss. (polit. sci.), Taras Shevchenko National University of Kyiv, 17 p.

4. Law of Ukraine «On Advertising». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96- %D0%B2%D1%80#Text (accessed 28 September 2020).

5. Zelman, O. (2016), «Виборчі технології та політична реклама як інструмент становлення політичного лідера», Hrani, no. 1 (129), pp. 30–34.

6. Kiiashko, Yu. (2019), «The use of manipulative technologies in the political slogans of election billboards»: Seventh International Conference «Modern Space of Media Literacy and Prospects for Its Development», Kyiv, 2019, Tsentr Vilnoi Presy, Akademiia Ukrainskoi Presy, pp. 401–408.

7. Kovalova, T. & Sypchenko, I. (2015), «Heterogeneity of print advertising in Sumy region», Obraz: Sumy ; Kyiv, vol. 3 (18), pp. 149–154.

8. Kushakova, M. (2015), «Defining the place and role of political advertising in the system of manipulative technologies». Naukovi Pratsi. Politolohiia, t. 260, vol. 248, pp. 48–51.

9. Slipetska, Yu. (2020), «Зміна електоральних преференцій виборців під впливом політичної реклами під час президентської виборчої кампанії 2019 року в Україні», Chetverta Mizhnarodna Naukova Konferentsiia «Politychni Partii I Vybory Ukrainski Ta Svitovi Praktyky» (Pamiati Yuriia Romanovycha Shvedy), Lviv 9 Lystopada 2019, Lviv. Nats. Un-T Imeni Ivana Franka, pp. 114–123.

10. Shportko, O. (2007), Features of political advertising as an element of the communicative process, Politychnyi Menedzhment, no. 6. pp. 96–105.

11. Yanenko, Ya. (2018), Political advertising as a factor of socialization in modern society, Derzhava Ta Rehiony. Seriia Sotsialni Komunikatsii, no. 1 (33), pp. 166–171.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.