Візуальний контент місцевої онлайн-журналістики: сучасні тенденції та проблеми
PDF

Ключові слова

візуалізація
онлайн-медіа
інфографіка
відео
фотографії
малюнки

Анотація

У статті розглядається візуальне наповнення місцевих онлайн-медій на прикладі Сумської області. Визначаються особливості розвитку та проблемні зони візуальної складової в місцевих інтернет-виданнях. З’ясовано, що в цілому сумські онлайн-медіа орієнтуються на загальносвітову тенденцію, яка полягає в посиленні візуальної комунікації, розумінні її ролі. Незважаючи на це, візуальна «мова» аналізованих онлайн-видань не вирізняється розмаїтістю. Наголошується на тому, що місцеві медіа здебільшого використовують стандартний набір засобів візуальної комунікації. Пропонований контент переважно не вирізняється й унікальністю та ексклюзивністю.

PDF

Посилання

1. Baraneczka, A.D. (2019), «Visualization of Information as a Component of Filling Media», Derzhava ta regiony. Seriya: Socialni komunikaciyi [State and Regions. Series: Social Communications], vol. 3 (39), рр. 13–17.

2. Verbovyj, R.M. (2018), «Tools for creating multimedia content», in Shevchenko, V.E. (Ed.), Crossmedia: content, technologies, prospects, «Kyyivskyj universytet», Kyiv, pp. 112–124.

3. Vygovska, N.A. (2015), «Multimedia and Сonvergence as the Factorsof the Regional Media Transformation», PhD diss. (Social Communications), Klasychnyj pryvatnyj universytet, Zaporizhzhya, 20 р.

4. Kulakovska X. (2012), «Visual Internet Content: Terminological Approach to Research», Visnyk Knyzhkovoyi palaty [Bulletin of the Book Chamber], vol. 6, pp. 1–3.

5. Rudchenko, A. S. (2018), «Infographics and Dynamic Visualization as Trends of Modern Media», in Shevchenko, V.E. (Ed.), Crossmedia: content, technologies, prospects, «Kyyivskyj universytet», Kyiv, pp. 75–82.

6. Sadivnychyi, V. (2018), «Types, Kinds and Aspects of Cross-media Content Preparing», in Shevchenko, V.E. (Ed.), Crossmedia: content, technologies, prospects, «Kyyivskyj universytet», Kyiv, pp. 49–61.

7. Sadivnychyi, V., Poplavska, N., Dashhenko, N., Synorub, G. & Yanenko, Ya. (2015), «Online Journalism», Crossmedia. A Guide for Students of Journalism, Schiller Publishing Youse, Bonn / Germany – Sibiu / Romania, pp. 60–67.

8. Shamanska, A.S. (2018), «Trends in Data Visualization in Modern News Media», Mizhnarodnyj naukovyj zhurnal «Internauka» [International Scietific Journal «Internauka»], vol. 9, pp. 32–36.

9. Shevchenko, V. (2012), «Visualisation of Information in Mass Media», Svit socialnyx komunikacij [World of Social Communications], vol. 7, pp. 78–81.

10. Shevchenko,V. E. (2018), «Convergence as the Main Characteristic of Modern Media», in Shevchenko, V.E. (Ed.), Crossmedia: content, technologies, prospects, «Kyyivskyj universytet», Kyiv, pp. 8–17.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.