Функціювання українського тревел-контенту в соцмережі «Instagram»: аудиторія, тематика, формат
PDF

Ключові слова

тревел-блог
тревел-блогер
тревел-контент
тревел-допис
інформаційно-комунікаційна взаємодія
аудиторія соцмереж

Як цитувати

Бондаренко, Т., & Олійник, Ю. (2019). Функціювання українського тревел-контенту в соцмережі «Instagram»: аудиторія, тематика, формат. Образ, 3 (32), 58-63. https://doi.org/10.21272/Obraz.2019.3(32)-58-63

Анотація

Стаття має на меті обґрунтувати особливості функціювання українського тревел-контенту в соцмережі «Instagram», уточнити сутність базисних термінів, виокремити класифікаційні ознаки дописів, дослідити формати інформаційно-комунікаційної взаємодії з аудиторією. Розвідка наголошує на актуальності тревел-блогінгу для теорії соціальних комунікацій, його запотребуваності як різновиду користувацького контенту, що набуває ознак професійного та має високий ступінь довіри серед аудиторії. Тревел-контент сегментований за вузько сфокусованою тематикою; за кількістю учасників тріпу; за способом пересування під час подорожі; за мовою викладу; за наявністю різнотипних продуктів. Проаналізовано тревел-блоги топ-10 авторів, що являють собою сукупність об’єднаних туристичною тематикою дописів, які вирізняються оригінальним стилем, структурою, періодичністю оновлення, різноформатним контентом.

PDF

Посилання

1. Journalism: Dictionary-Directory / avt.-ukl. I. L. Mykhailyn. Kyiv: Akademvydav, 2013. 320 s. (Seriya «Notabene»).

2. Zelenyuk Yu. O. Tourist communication as a type of employment. Derzhava ta rehiony. Seriia: Sotsialni komunikatsiyi. 2013. № 3–4 (15–16). S. 9–12.

3. Kolosova O. B. Graphic, phonetic and lexical features of travel blogs in Ukrainian. The scientific heritage. 2018. № 29. S. 41–44.

4. Perelomova O. S., Bondarenko I. V. The travel blog as a travel essay modification. Zhurnalistska osvita na Sumshchyni: svitovi profesiyini standarty: materialy Odynadtsyatoiyi mizhnar. nauk.-prakt. konf. (Sumy, 13–14 travnia 2015 r.) / uklad.: O. H. Tkachenko. Sumy: Sumskyi derzhavnyi universytet, 2014. S. 29–34.

5. Pokazanieva I. V. Theoretical comprehension of the travel-blogging basics. Functional differences between a travel blogger and travel journalist. Universum: Filolohiia y iskusstvovedeniie: elektron. nauchn. zhurn. 2015. № 3–4 (17). URL: http://7universum.com/ru/philology/ archive/item/2083.

6. Polyezhayev Yu. H. Travel magazines in Ukraine: structural-functional and genre-thematic features: dys. … kand. nauk iz sots. komunikatsiyi: 27.00.04 / Klasychnyy pryvatnyi un-t. Zaporizhzhiia, 2016. 244 s.

7. Tarasenko A. Instagram as a platform for realizing the travel blogger’s creative potential. URL: http://elib.bsu.by/bitstream/123456789/171564/1/285-290.pdf (data zvernennya: 26.11.19).

8. Puhringer S., Taylor A. A Practitioner’s Report on Blogs as Potential Sources for Destination Marketing Intelligence. Journal of Vacation Marketing. 2008. № 14 (2). P. 177–187.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.