Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації
PDF

Ключові слова

задоволеність
рекламний відеоролик
рекламні комунікації
соціалізація
цільова аудиторія

Як цитувати

Яненко, Я. (2019). Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації. Образ, 3 (32), 155-163. https://doi.org/10.21272/Obraz.2019.3(32)-155-163

Анотація

У статті визначено особливості задоволеності цільової аудиторії рекламних комунікацій як одного з важливих чинників сучасної соціалізації: це наявність зв’язку між задоволеністю цільової аудиторії і контентом реклами, зокрема її героями, які демонструють соціально схвалювані моделі поведінки. З’ясовано, що основною особливістю соціалізаційного впливу рекламних відеороликів на цільову аудиторію є трансляція в них нових знань, цінностей, соціальних норм, зразків та моделей поведінки тощо. Уточнено основні аспекти задоволеності цільової аудиторії сучасних рекламних комунікацій, зокрема це задоволеність власною фізіологією, задоволеність роботою, задоволеність заповненням власного вільного часу та задоволеність від повсякденного життя як способу досягнення різних благ. Особлива увага приділяється визначенню рівнів задоволеності респондентів у процесі комунікації з рекламними повідомленнями.

PDF

Посилання

1. AdMixer (2018), «Video + TV for effective media campaigns», available at: https://blog. admixer.ua/analytics/tv-online-video/ (access September 30, 2019).

2. Vladymyrska, A. O. and Vladymyrskyy, P. O. (2006), Reklama [Advertising], Kondor, Kyiv, Ukraine.

3. Danylchenko, T. V. (2018), «Psychology of subjective social well-being», The thesis for a scientific degree of Doctor Sc. (Psychology), 19.00.05, Taras Shevchenko National University of Kyiv, Kyiv, Ukraine.

4. Yesaulenko, V. (2018), «Capture by the matrix of the world of individuals or the Tale of Cinderella according to model 5A», Marketing Media Review, available at: http://mmr.ua/show/ zahvat_matritsej_mira_individualnostej_ili_skazka_o_ zolushke_po_modeli_5a (access September 30, 2019).

5. Marketing Media Review (2018), «Research: what and how do Ukrainian consumers complain», available at: http://mmr.ua/show/kniga_zhalob_i_predlozheniy (access September 30, 2019).

6. Kutlaliev, A. and Popov, A. (2005), Effektivnost reklamy [Advertising effectiveness], Eksmo, Moskow, Russia.

7. Ryabicheva, E. and Yanitskiy, A. (2017) «The client no longer wants to wander through the maze in the supermarket», LB.ua, available at: https://lb.ua/economics/2017/10/25/379461_ klient_hochet_bluzhdat.html (access September 30, 2019).

8. Yanenko, Ya. V. (2018), Suchasni reklamni komunikatsiyi yak chynnyk sotsializatsiyi [Modern advertising communications as a factor of socialization], SumDU, Sumy, Ukraine.

9. Cartwright, J., McCormick, H. and Warnaby, G. (2016), «Consumers’ emotional responses to the Christmas TV advertising of four retail brands», Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 29, pp. 82–91.

10. Quagini, M. (2017) «Social customer engagement: dalla conoscenza del brand al passaparola positivo», SAP, available at: https://news.sap.com/italy/2017/10/social-customer-engagementdalla-conoscenza-del-brand-al-passaparola-positivo/ (access September 30, 2019).

11. Spears, N., Royne, M. and Van Steenburg, E. (2013), «Are celebrity-heroes effective endorsers? Exploring the link between hero, celebrity, and advertising response», Journal of promotion management, Vol. 19, № 1, pp. 17–37.

12. Wijaya, B. S. (2012), «The Development of Hierarchy of Effects Model in Advertising», International Research Journal of Business Studies, Vol. 5, Iss. 1, pp. 73–85.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.