Анотація
У статті розглянуто концептуальні уявлення про номінацію, витоки терміну «культурні індустрії», презентовано еволюцію поглядів на природу, зміст цього феномену, починаючи з лінгвістичного контексту і завершуючи роллю сучасних креативних технологій. Пропонуються результати моніторингу матеріалів дискурсивних практик газети «День» (липень – грудень 2018 року), пов’язаних із різними сферами культурних індустрій, що супроводжується відповідними інтерпретаціями та коментарями. Робиться спроба визначитися із прогнозами щодо подальшої реалізації сфери творчих індустрій в українських реаліях.
Посилання
1. Vynohradov, V. V. Voprosy izucheniya slovosochetaniy (Na materiale russkogo yazyka) [Problems of studying phrases (On the material of Russian language)] // Selected Works. Studies in Russian grammar. – Мoscow : publishing house «Nauka». – 559p. – pp. 231-253.
2. Golovin, S. Yu. Slovar prakticheskogo psikhologa [Practical psychologist’s dictionary]. – Minsk : Kharves, 1998. – 800 p.
3. The Law of Ukraine «On Amendments to the Law of Ukraine “On Culture” regarding the definition of «creative industries” dated June 19, 2018 no. 2458-VIII. – Access mode : http:// zakon.rada.gov.ua/laws/show/2458-19#n2.
4. Zelentsova, E. V. and Gladkikh, N. P. Tvorcheskiye industrii: teorii i praktiki [Creative industries: theory and practice]. – Мoscow. : publishing house «Klassika – ХХІ», 2010. – 240 p.
5. Yogansson, F. The Medici effect: the emergence of innovations at the intersection of ideas, concepts, and cultures. / [Transl. from English.]. – Мoscow : OOO «ID Viliam S», 2008. – 192 p.
6. Karavanskyi, S. Praktychnyi slovnyk synonimiv ukrainskoi movy [Practical dictionary of Ukrainian synonyms]. – Lviv, 2008. – 496 p.
7. Karpilovska, Ye. A. Aktyvni resursy suchasnoi ukrainskoi nominatsii. Ideohrafichnyi slovnyk novoi leksyky [Active resources of the modern Ukrainian nomination. The ideographic dictionary of the new vocabulary]. / Ye. A. Karpilovska, L. P. Kysliuk, N. I. Klymenko, V. I. Krytska, T. K. Puzdyrieva and Yu. K. Romaniuk.– Кyiv, 2013. – 414 p.
8. Cartographic documents of creative industries 2001. – Access mode : https://www.gov.uk/ government/publications/creative-industries-mapping-documents-2001.
9. Convention on the Protection and Promotion of the Diversity of Cultural Expressions dated October 20, 2005. – Access mode : http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/952_008.
10. Kulturni i kreatyvni industrii: istoriia, teoriia ta suchasni praktyky [Cultural and Creative Industries: History, Theory, and Modern Practice] : Proceedings of International Scientific and Practical Conference (dated April 24, 2017). – Кyiv : National Academy of Government Managerial Staff of Culture and Arts, 2017. – 160 p.
11. Kulturni ta tvorchi industrii: ukrainska model [Cultural and creative industries: Ukrainian model]. – Access mode : http://demcult.org/kulturni-ta-tvorchi-industrii-ukrain/.
12. Liubovets, H. V. and Korol, V. H. Komunikatsiino-kontentna bezpeka : problematyka, pidkhody, etapy stanovlennia [Communication-content security : problems, approaches, stages of formation]. – Кyiv : VVIKNU, 2018. – 462 p.
13. Mashina, N. I. and Sazonova, M. V. Tvorchi industrii u svitli mizhnarodnoho dosvidu [Creative industries in the light of international experience]. // Universytetski naukovi zapysky, 2006 – no. 2(18). – pp. 389-393.
14. Ovcharenko, S. Forsait-doslidzhennia kreatyvnykh i kulturnykh industrii [Foresight research of creative and cultural industries]. // Kulturni i kreatyvni industrii : istoriia, teoriia ta suchasni praktyky [Cultural and Creative Industries: History, Theory, and Modern Practice] : Proceedings of International Scientific and Practical Conference (dated April 24, 2017). – Кyiv : National Academy of Government Managerial Staff of Culture and Arts, 2017. – 160 p. – pp. 105-107.
15. Oliinyk, O. Fenomen «kulturni industrii» : pokhodzhennia ta sotsiokulturnyi zmist [The phenomenon of «cultural industries» : the origin and socio-cultural content]. // Kulturolohichna dumka. – 2009. – no. 1. – pp. 67-73.
16. Otrishko, M. Zmistovnist poniattia «kreatyvnist» [The content of the concept of «creativity»]. // Kulturni i kreatyvni industrii : istoriia, teoriia ta suchasni praktyky [Cultural and Creative Industries: History, Theory, and Modern Practice] : Proceedings of International Scientific and Practical Conference (dated April 24, 2017). – Кyiv : National Academy of Government Managerial Staff of Culture and Arts, 2017. – 160 p. – pp. 112-120.
17. Parkhomenko, I. Poniattia «kulturni ta kreatyvni industrii» v naukovomu dyskursi ta uriadovo-instytutsiinykh praktykakh Velykobrytanii ta krain yevropeiskoho Soiuzu [The notion of «cultural and creative industries» in the scientific discourse and the institutional practice of Great Britain and European Union countries]. // Kulturni i kreatyvni industrii : istoriia, teoriia ta suchasni praktyky [Cultural and Creative Industries : History, Theory, and Modern Practice] : Proceedings of International Scientific and Practical Conference (dated April 24, 2017). – Кyiv : National Academy of Government Managerial Staff of Culture and Arts, 2017. – 160 p. – pp. 116-120.
18. Pustovit, L. O. Slovnyk inshomovnykh sliv [Foreign words dictionary]. / L. O. Pustovit, O. I. Skopnenko, H. M. Siuta and T. V. Tsymbaliuk.– Кyiv : publishing house «Dovira» UNVTs «Ridna mova», 2000. – 1017 p.
19. Reber, A. Bolshoy tolkovyy psikhologicheskiy slovar [Big Definition Psychological Dictionary]. / [Transl. from English E. Yu. Chebrotarev]. – Vol. 1 (А-О). – Мoscow : Vege: AST, 2000. – 592 p.
20. Fliyer, A. Ya. Kulturnyye industrii v istorii i sovremennosti : tipy i tekhnologii [Cultural industries in history and modern times : types and technologies]. // Scientific Library Library.Ru informational humanitarian portal «Znaniye. Ponimaniye. Umeniye». – no. 3. – 2012. – Access mode : http://www.zpu-journal.ru/e-zpu/2012/3/Flier_Cultural-Industries/.
21. Florida, R. Kreativnyy klass : lyudi. kotoryye menyayut budushcheye [Creative class : people who change the future]. – Мoscow : Klassika – ХХІ, 2005 – 430 p.
22. Khetahuri, L. and Mhebrishvili, Yu. Are creative industries creative? – Access mode : http://demcult.org/chi-ie-kreativnimi-kreativni-industrii/.
23. Khorkkhaymer, M. and Adorno, T. Dialektika Prosveshcheniya. Filosofskiye fragmenty [Dialectic of Enlightenment. Philosophical fragments]. – Мoscow– SPb : Medium. Yuventa, 1997. – 312 p.

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.