Анотація
У статті зроблено спробу дослідити фрагмент мовної картини світу українців, представлений таким видом медіа як радіо, виявити найбільш актуальні поняття, що з ним пов’язані. Інструментом для дослідження послужив вільний асоціативний експеримент за допомогою якого сформовано асоціативне поле слова-стимулу РАДІО, визначено основні семантичні сфери поля, проаналізувати його структуру. РАДІО для опитаних у більшості слугує для слухання музики (108 реакцій), і лише 32 реакції вказують на нього як джерело інформації. Реакції асоціативного поля показали, що у свідомості респондентів радіо асоціюється як традиційне медіа, яке слухають переважно через радіоприймач, а не через мережу Інтернет.
Посилання
1. Large explanatory dictionary of the modern Ukrainian language – Mode of access : http:// www.lingvo.ua/uk
2. Denisevich, O. (2018) Associative field of words-stimulus newspaper in the language picture of the world of Ukrainians // Bulletin of the Book chamber. – № 8. – pp. 29-31.
3. Dolinsky, V. (2012) Theory of associative fields in quantative linguistics: Moscow: Thesaurus. – 512 p.
4. Maslova, V. (2001) Cultural Linguistics. – Moscow: Academy. – 208 p.
5. Miroshnichenko, P. (2013) Radio Broadcasting in the process of mediatization of the national picture of the world: Ukrainian realities // Bulletin of Lviv University. series journalism – pp. 283–288.
6. Sternin, I. (2001) Methodological problems of cognitive linguistics, Voronezh: Voronezh state University. – 182 p.
7. Ufimtseva, N. (2010) Introduction / / French associative dictionary: in 2 t. Novosibirsk: NSU. Vol.1. – pp. 3–13.
8. Кulisiewicz, T. (2007) Konwergencja w komunikacji elektronicznej i jej wpływ na operatorów media i odbiorcow // Kultura 2.0. Wyzwania cyfrowej przyszłości. – Warszawa. – S.7.
9. McQuail, D. (2008) Teoria komunikowania masowego,Warszawa.
10. Sznajderski, T. (2018) Radio w okresie nowych mediów // Radio w badaniach naukowych i praktyce akademickiej / red. M. Białek, M. Iwanowska. –Warszawa
11. Wielopolska-Szymura, M. (2012) Od audiowizualności do wizualności zjawisko konwergencji radiofonii // Konwergencja mediów masowych i jej skutki dla współczesnego dziennikarstwa. – T.1. – Uniwersytet Ślaski w Katowicach.

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.