Контентні характеристики фактологічного наповнення тревелогу
PDF

Ключові слова

контент
факт
фактологічне наповнення
тревелог

Як цитувати

Кривка, Е. (2018). Контентні характеристики фактологічного наповнення тревелогу. Образ, 3 (29), 45-52. https://doi.org/10.21272/Obraz.2018.3(29)-45-52

Анотація

Мета статті – визначити контентні характеристики фактологічного наповнення тревелогу. З’ясовано, що у тексті тревелогу превалює відтворення фактів дійсності, насамперед, як документальних, статистичних образів, які часто доповнюються візуальними. Доведено, що факти у тревелозі можуть набувати ознак суб’єктивного авторського інтерпретування, а їх групування залежить від контенту. Пояснюється, що принцип документалізму в тексті тревелогу поєднується з авторськими намірами щодо осмислення фактів, а публіцистичне узагальнення сприйнятого фактажу транслюється у вигляді авторських суджень, узагальнень, висновків. Встановлено, що контент тревелогу насичується водночас фактами, документальною образністю, інформативністю, а опрацювання фактологічного наповнення зумовлюється власне авторськими намірами та жанровими особливостями тревелогу.

PDF

Посилання

1. Aleksandrov, O. (2015), “Travel essay: «memory of the genre». The first article. At the intersection of mass communication types”, Dialoh: Media-studii: Zbirnyk naukovykh prats, iss. 20, pp. 8–35.

2. Volyk, A. V. (2018), Transformation of the notion of a journalistic image: from the origins to the present, Sotsialni komunikatsii ta kulturolohiia. materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii [Social Communication and Culturology. Proc. Int. Conf.], Vinnytsia, March 20, 2018, Vol. 8, pp. 33–36. – available at: https://ukrlogos.in.ua/documents/20_03_2018_256.pdf

3. Halych, V. M. (2004), Oles Honchar – zhurnalist, publitsyst, redaktor: evoliutsiia tvorchoi maistornosti [Oles Honchar – journalist, publicist, editor: evolution of creative skill]: monograph, Nauk. Dumka, Kiev, Ukraine.

4. Zdoroveha, V. Y. (1966), Mystetstvo publitsysta : Literaturno-krytychnyy narys [The Art of a Publicist: A Literary-Critical Essay], Kiev, Ukraine

5. Kroychik, L. E. (2003), Publitsisticheskiy tekst kak diskurs // Aktsentyi. Novoe v massovoy kommunikatsii, no. 3–4 (38–39), pp. 9–12.

6. Kroychik, L. E. (2000), System of journalistic genres, Osnovyi tvorcheskoy deyatelnosti zhurnalista: uchebn. / red.-sost. S. G. Korkonosenko, Znanie, St. Petersburg, Russia, pp. 125– 168.

7. Mykhailenko, V. M. (2010), Fact as the basis of journalistic work, Problemy semantyky, prahmatyky ta kohnityvnoi linhvistyky, iss. 17, pp. 287–295.

8. Podolian, M. (1998), Publitsystyka yak systema zhanriv [Publicism as a system of genres], Kyivskyi un-t, Instytut zhurnalistyky, Tsentr vilnoi presy, Kiev, Ukraine.

9. Poliezhaiev, Yu. (2012), The origins of travel-journalism in Ukraine: travel literature, Sotsialni komunikatsii. no. 4 (12), pp. 109–113.

10. Smotrov, A. (2015), London: razrushenie stereotipov, ili Netumannyiy Vavilon [London: the destruction of stereotypes, or impetuous Babylon], Izd-vo «E», Moskow, Russia.

11. Snizhko, O. (2011), Genre system of journalistic texts // Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho universytetu. Seriia : Filolohiia. Sotsialni komunikatsii, iss. 26, pp. 237–240.

12. Shkliar, V. Poetics of journalistic text (Content elements), available at: http://journlib. univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=2065.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.