Від еротичного контенту до воєнних реалій: проблемно-тематичний діапазон журналу «Playboy Україна»
PDF

Ключові слова

франчайзингові видання
чоловічі журнали
Playboy Україна
авторські тексти
проблемно-тематичний діапазон

Анотація

У статті розглядається проблемно-тематичний діапазон журналу «Playboy Україна» у період з 2017 до 2022 року. Визначено, що, окрім еротичного контенту, який використовується з метою привернення уваги, видання пропонує своїм читачам також якісні журналістські матеріали, а більшість авторських текстів належить дописувачам-експертам. Загальний проблемно-тематичний діапазон видання є відображенням соціальних процесів та явищ навколишньої дійсності, історичних подій і реалій сьогодення, а також – відповіддю на інформаційні смаки та інтереси аудиторії.

PDF

Посилання

1. Bocharova, N.S. (2011), «Image of hegemonic masculinity in the Ukrainian media discourse (based on the men´s magazines)», Mizhnarodnyj Naukovyj Forum: Sociologiya, Psyxologiya, Pedagogika, Menedzhment [International Scientific Forum: Sociology, Psychology, Pedagogy, Management], issue 6, pp. 107–119.

2. Kalenych, V.M. (2013), «Modeling a man’s image on the pages of men’s glossy magazines», Svit Socialjnykh Komunikacij [World of Social Communications], vol. 9, pp. 59–62.

3. Kitsa, O. (2018), «Features of magazine periodicals for men in Ukraine: topics, genrology, perspectives», Poligrafiya i Vydavnycha Sprava [Printing and Publishing], no. 1 (75), pp. 147– 155.

4. Markova, H.E. (2014), «The halo of «immorality» and the effect of the «forbidden fruit» as components of the concept of a men’s magazine», Dialog: Media-studiyi [Dialogue: media studios], issue 18–19, pp. 383–391.

5. Мarkova, H. (2015), «Sexual revolution» and its influence on gender-slanted press formation», Visnyk Dnipropetrovskogo Universytetu. Seriya «Socialni Komunikaciyi» [Bulletin of Dnipropetrovsk University. Series «Social Communications»], issue 15, pp. 74–81.

6. Osypova, Yu.I. (2016), «The role of gender in the formation of media stereotypes (on the example of the magazine «Men’s Health»)», Actual Problems of the Modern Mass Media Space, Collection of Materials of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference, Khers. State University, Kherson, pp. 57–59.

7. Soboleva, O.V. (2015), «Actualization of gender-cultural differentiation of glossy publications», Naukovi Zapysky Nacionalnogo Universytetu «Ostrozka Akademiya». Seriya «Filologiya» [Scientific Notes of the National University «Ostroh Academy». Series «Philology»], issue 59, pp. 193–196.

8. Chornodon, M. (2013), «Metaphorical image of a man in the today’s glossy magazines», Naukovi Zapysky Instytutu Zhurnalistyky [Scientific Notes of the Institute of Journalism], no. 53, pp. 95–98.

9. Playboy Ukraine magazine, available at: https://playboy.ua/page/subscribe (accessed 20 July 2022).

10. Playboy Ukraine (2022), «Art in a time of war», available at: https://playboy.ua/art/ (accessed 20 July 2022).

11. Media business reports (2020), «Print is for the soul. We will make money on the other», Vlad Ivanenko on the purchase of the Playboy license and the future of the publication in Ukraine», available at: https://mbr.com.ua/ru/news/interview/2540-print-e-to-dlya-dusi-zarabaty-vatbudem-na-drugom-vlad-ivanenko-o-pokupke-licenzii-playboy-i-budushhem-izdaniya-v-ukraine (accessed 20 July 2022).

12. Focus (2022), «A special issue of Playboy magazine was dedicated to the war in Ukraine», available at: https://focus.ua/uk/lifestyle/511549-specvypusk-zhurnala-playboy-posvyatilivoyne-v-ukraine (accessed 20 July 2022).

13. Jancovich, M. (2001), «Placing Sex: Sexuality, Taste and Middlebrow Culture in the Reception of Playboy Magazine», Intensities: A Journal of Cult Media, pp. 1–14.

14. Newman, C. (2005), «Healthy, Wealthy and Globalized? Reader Letters to Australian Men’s Health Magazine», Continuum: A Journal of Media & Cultural Studies, vol. 19, no. 2, pp. 299–313.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.