Подкасти в системі українських інтернет-медіа
PDF

Ключові слова

подкаст
онлайн-медіа/інтернет-медіа
тематичний діапазон
жанровий діапазон

Як цитувати

ГАВРИЛЮК, І. (2022). Подкасти в системі українських інтернет-медіа. Образ, 1 (38), 72-79. https://doi.org/10.21272/Obraz.2022.1(38)-72-79

Анотація

У статті розглядаються подкасти як складова контенту українських інтернет-медіа. Визначається, що цей формат продукує значна група онлайн-ЗМІ. З’ясовано, що найбільшу кількість з-поміж них становлять ті, що є антиподами так званим мейнстримним (традиційним) ЗМІ. Це медіа, що сповідують так звану «повільну журналістику». Прикметно, що подкасти здебільшого представлені в нішевих ЗМІ. Тематичний діапазон подкастів залежить від типу ЗМІ – чи це медіа для широких аудиторних груп, чи нішеві медіа. Жанровий діапазон подкастів в інтернет-медіа обмежений – подкастери найактивніше записують програми в жанрах бесідимонолога, діалога та інтерв’ю.

PDF

Посилання

1. Gavrylyuk, I., Pysanka, D. (2021), «Audio podcasts on media platforms ZVO: specifics, development trends», in Zhylenko, I.R. (Eds.), Journalism education in Ukraine: world professional standards, Proceedings of the seventeenth All-Ukrainian scientific-practical conference, Sumy State University, Sumy, 20–21 May 2021, Sumy, pp. 54–57.

2. Galudzina-Gorobecz, V.I. (2021), «Electronic media: typological aspect», Vcheni Zapysky Tavrijskogo Nacionalnogo Universytetu imeni V. I. Vernadskogo. Seriya: Filologiya. Zhurnalistyka [Scientific Notes of Tavriya National University Named after V. I / Vernadsky. Series: Philology. Journalism], Vol. 32 (71), no. 2, pp. 209–213.

3. Garus, A., Yaniczkyj, A. (2019), Media Business Models on the Example of Ukrainian Online Publications on Socio-political and Economic Issues: a Textbook, Centr vdoskonalennya ekonomichnoyi zhurnalistyky pry Kyyivskij shkoli ekonomiky, Kyiv 32 p., available at: https:// voxukraine.org/wp-content/uploads/2019/12/CEEJ_policy-brief-example-1.pdf.

4. Gyrina, T. (2017), «Audio podcasting as the latest form of deepening the historical knowledge of Ukraine», Obraz [Image], Iss. 3 (27), pp. 134–140.

5. Dmytrovskyj, O. (2015), «Typology of Ukrainian podcasts – the most important segment of Internet radio», Tele- ta radiozhurnalistyka [TV and radio journalism], Iss. 14, pp. 149–154.

6. Dubenska, O. «Listen to me. How the podcast market is developing in Ukraine and the world», available at: https://adsider.com/ua/poslukhay-mene-yak-rozvyvaietsia-rynok-podkastiv-vukraini-ta-sviti/.

7. Karatayeva, M.V. (2021), «Podcast as a new tool for virtual communication of world-famous brands», Graal nauky [The Grail of Science], no. 10, pp. 353¬–359.

8. Koval, S. (2017), «Audio content of users», Tele- ta radiozhurnalistyka [TV and radio journalism], Iss. 16, pp. 178–183.

9. Lyubchenko, Yu.V. (2021), «Podcast market in Ukraine: main trends», in Kostyuk, V.V. (Eds.), Social Communications: Strategic Interaction and Interaction: Proceedings of the II AllUkrainian Scientific and Practical Conference, ZNU, Zaporizhzhia, 179 p.

10. Myslovskyj, I.V. & Myshkina, O.Yu. (2017), «Long and short forms of media texts in online media: the choice of the Ukrainian reader», Molodyj vchenyj [Young scientist], no. 8, pp. 350–354.

11. Miroshnychenko, P. (2021), «Podcast as a trend of radio journalism», in Pogrebna, V. L. (Eds.), Society and the individual in modern communication discourse: Proceedings of the III AllUkrainian scientific-practical conference, NU «Zaporizka politexnika», Zaporizhzhia, pp. 110–112.

12. Kreczu, I. (Eds) (2015), A Textbook on Cross-media: a Textbook, Schiller Publishing House, Bonn / Germany – Sibiu / Romania, 140 p.

13. Rybak, S. S. (2019), «Analysis of the problem of quality of modern podcasts», Mass media and communication: history, present, development prospects: Proceedings of the international scientific-practical conference, Bucha, March, Milenium, Kyiv, pp. 55–57.

14. Sanakoyeva, N. & Zborovska, O. (2010), «Podcasting as a kind of new media», Dialog: media-studiyi [Dialogue: media studios], no. 10, pp. 88–95.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.