№ 1 (38) (2022)
Опис випуску

У наукових статтях журналу розглядаються питання, що охоплюють усі сфери соціальної комунікації: історію, теорію, методологію журналістики, видавничої справи, реклами та з’язків із громадськістю, соціальних комунікацій, бібліотечної справи.
Видання розраховане на викладачів, науковців, докторантів, аспірантів, студентів, працівників сфер інформаційної та соціально-комунікаційної діяльності, журналістів-практиків.

Весь випуск
FULL ISSUE PDF
6-19
Маскот як інструмент формування іміджу
PDF (Англійська)
20-27
Лінгвалізація концепту біженець у Тернопільській регіональній пресі
PDF
28-40
Засоби творення образу університету в матеріалах всеукраїнських видань
PDF
41-52
Атрибути бренду українських медіа
PDF
53-61
Журналістські стандарти у новинних випусках телеканалів «1+1» та «Україна»
PDF
62-71
Українські реаліті-шоу як інструмент дискримінації (на прикладі програми «Супермама»)
PDF
72-79
Подкасти в системі українських інтернет-медіа
PDF
80-88
Концепція радянської ідентичності в контексті ідеологізації суспільства: аналіз ЗМІ
PDF
89-99
Місце військових медіа серед джерел інформації для військовослужбовців ЗС України
PDF
100-111
Боротьба проти надмірного споживання алкоголю (за матеріалами преси Наддніпрянщини кінця ХІХ – початку ХХ ст.)
PDF
112-119
Подолання викликів постправди в сучасній соціокультурній комунікації
PDF (Англійська)