Українська жінка на сторінках глянсового журналу
PDF

Ключові слова

глянсове видання
жіночий глянсовий журнал
портрет
номінація

Як цитувати

Сидоренко, Н. (2018). Українська жінка на сторінках глянсового журналу. Образ, 2 (28), 47-54. https://doi.org/10.21272/2415-8496-2018-2(28)-47-54

Анотація

У статті простежуються основні риси портрету української жінки на сторінках глянсової преси в Україні, передусім жіночої («Женский журнал New», «Apriori», «Chercher la femme», «Magic Woman», «Woman magazine», «Nova» та ін.).
Метод моніторингу дав можливість відібрати й проаналізувати сегмент глянсових видань, зосередивши увагу на періодиці для жінок. Метод контент-аналізу залучено при визначенні основних понять-номінацій для характеристики жінок на шпальтах українського глянсу. Спостереження, аналіз та узагальнення дозволили окреслити основні риси жіночого портрету в глянсовому журналі сьогодення.
На жаль, національні коди, зокрема ментально-ідентифікаційний та комунікативний часто залишаються поза практикою функціонування зазначеного типу преси. Портрет української жінки обумовлюється кількома штрихами: це успішна, достатньо популярна й публічна особистість, якій притаманні такі риси: «красива, щаслива, кохана, успішна і самореалізована».

PDF

Посилання

1. Golikova, К. V. (2017), «Recreative function of the women’s glossy magazines», Vestnik Bashkirskogo universiteta, Series: Philology and Art studies, vol. 22. no 4, pp. 1062–1066, available at: https://cyberleninka.ru/article/v/rekreativnaya-funktsiya-zhenskih-glyantsevyhzhurnalov (access March 10, 2018).

2. Kalenych, V. М. (2013), «Designing the image of man on the pages of masculine glossy magazines», available on: http://wsc.kymu.edu.ua/toms/09/059-062.pdf (access March 9, 2018).

3. Klimenko, N. A. (2012), «Peculiarities of Dividing According to Subject Headings and Stuff Representing in Women’s Gloss Magazines», available on: http://eir.zntu.edu.ua/ bitstream/123456789/1029/1/Klymenko_ Specificy_%20of_dividing.pdf (access March 9, 2018).

4. Maryina, L. (2012), «Concepts of mass culture in the glossy magazines “Men’s Health” and “Cosmopolitan”», Visnyk of the Lviv University, Series Journalism, iss. 33, pp. 188–192.

5. Romakh, О. V., Sleptsova, А., «Content and structure of glossy magazines”, available on: https://cyberleninka.ru/article/n/soderzhanie-i-struktura-glyantsevyh-zhurnalov.pdf (access March 10, 2018).

6. Romakh, О. V., Sleptsova, А., «Consumer sector of glossy magazine», available on: https:// cyberleninka.ru/article/n/potrebitelskiy-sektor-glyantsevogo-zhurnala.pdf (access March: 10, 2018).

7. Svetlichnaya, Е. (2018), «Answers without questions», Karavan istorij [Caravan of histories], no 4, p. 5.

8. Sizova, K., Alekseienko, N. (2014), «City glossy magazines: between advertisement catalogue and magazine», Ukrajinskyj infirmatsijnyj prostir [Ukrainian information space], part 2, pp. 183–187, available on: http://ijimv.knukim.edu.ua/zbirnyk/2_1/27-Sizova-Alekseienko. pdf (access March 9, 2018).

9. Sleptsova, А., Romakh, O. V., «Glossy magazine as genre of the modern mass culture», available on: https://cyberleninka.ru/article/v/glyantsevyy-zhurnal-kak-zhanr-sovremennoymassovoy-kultury (access March 10, 2018).

10. «A new glossy magazine was presented in Ternopil», Pro Ternopil: online magazine, available on: http://proternopil.te.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=22434% 3A2015-12-11-12-38-58&catid=120%3A2013-04-24-08-29-34&Itemid=1 (access April 15, 2018).

11. Chermenskaya, S. M. (2006), «The role of glossy magazines in creating gender stereotypes of modern woman”, Vestnik of Moscow University, Series: journalism, no 6, pp. 16–18.

12. Shapovalova, G. (2009), “Communicative strategy of the modern Ukrainian magazines for women”, Visnyk of Uzhgorod University, Series: Philology, iss. 20, available on: http://docplayer. net/66027253-Komunikativna-strategiya-suchasnih-ukrayinskih-zhurnaliv-dlya-zhinok.html (access March 11, 2018).

13. Yanenko, Ya. «Cover of glossy magazine as means of socialization», available on: https://core.ac.uk/download/pdf/38544255.pdf (access March 10, 2018); Yanenko, Ya. (2015), «Advertising in modern “glossy” magazines as a means of socialization», Obraz, iss. 1 (16), pp. 152–158.

14. АPRIORI: web-site, available on: http://apriorimagazine.com.ua/about (access March 12, 2018).

15. The ICАN: web-site of the magazine, available on: http://the-ican.com.ua/ (access June 14, 2018).

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.