Анотація
У статті аналізується баланс позитивних і негативних новин на трьох українських телеканалах – «1+1», «Інтер» і «ICTV». Визначаються новинні особливості кожного з каналів та вплив новинного контенту на масову свідомість. При дослідженні характеру українських телевізійних новин утверджується ідея, що в суспільстві є запит на позитивні новини. І якщо людей регулярно привчати до позитивних новин, то можна змінити моральне здоров’я суспільства. При цьому журналістам не потрібно лакувати дійсність чи замовчувати важливі події, а варто відповідально ставитися до духовного та емоційного стану телевізійної аудиторії.
Посилання
1. Bondarenko, I. (2017), «We should also talk about the negative, but not show it in close-up», Media-kolo: Sumskyi presclub [Media-circle: Sumy Press Club], available at: http://mediakolo. sumy.ua/the-media/monitoring/212-pro-nehatyv-takozh-treba-hovoryty-ale-zh-ne-pokazuvatyioho-krupnym-planom.html (accessed: 19 September 2021).
2. Dmytrovskyi, Z.Y. (2009), Television journalism, PAIS, Lviv, 224 p.
3. Zakusylo, M. (2017), « Positive trend and fatigue from «bad news», available at: https:// detector.media/production/article/130344/2017-09-27-trend-na-pozytyv-i-vtoma-vidpoganykh-novyn/ (accessed: 19 September 2021).
4. Zdoroveha, V. (2000), Theory and methods of journalistic creativity, PAIS, Lviv, 184 p.
5.Liskovych, M., Tykhyi, S. (2021), «Negative attack: how television news demoralizes Ukrainians», available at: https://www.ukrinform.ua/rubric-society/2463297-ataka-negativomak-televizijni-novini-demoralizuut-ukrainciv.html (accessed: 19 September 2021).
6.Pocheptsov, H.H., Chukut, S.A. (2008), Information policy, Znannya, Kyiv, 664 p.
7. Soroka,V. (2013), «Trends in the formation of European standards of journalism on Ukrainian television», Ukrayinsky informatsiynyi prostir [Ukrainian information space], KNUKiM, Kyiv, No 1, in 2 parts, part 1, pp. 287–293.
8. Taran, L. (2019), «Television reality in the system of formation of public consciousness», International scientific-practical conference «Image and Reputation», Kyiv, KNUKiM, pp. 254–257.
9. «Why the news upsets and angers us», available at: https://ukrcontent.com/reports/novyjresurs13.html.

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.