Музичний контент радіо «Культура»
PDF (Англійська)

Ключові слова

музичний контент
радіо «Культура»
суспільний мовник
проблемно-тематичні домінанти
медіаспоживання

Анотація

Вступ. Радіо «Культура» є продуцентом музичних інтенцій, транслятором традицій та новаторства в сучасному музичному мистецтві. Музичний контент аналізованого медіа вирізняється багатогранною музичною палітрою. Інформуючи про музичні події й процеси, радіо «Культура» стає своєрідною платформою для актуалізації музичної культури, суспільного обговорення музичної проблематики, формування світоглядних орієнтацій та музичних запитів авдиторії.
Актуальність і мета дослідження. Актуальність наукової розвідки зумовлена відсутністю в сучасному науковому дискурсі дослідження музичного контенту радіо «Культура». Мета статті – проаналізувати музичний контент радіо «Культура» у фокусі проблемно-тематичної парадигми та медіаспоживання.
Методологія. Під час роботи над дослідженням було використано загальнофілософські та загальнонаукові (теоретичні, емпіричні) методи, зокрема метод термінологічного і концептуального аналізу, аналізу наукової літератури, синтезу, індукції та дедукції, узагальнення, моніторингу, контент-аналізу, онлайн-анкетування, статистичний.
Результати. З’ясовано дефініцію поняття «музичний контент». Проаналізовано проблемно-тематичний спектр матеріалів. Проведено онлайн-анкетування щодо рецепції аудиторією музичного контенту радіо «Культура».
Висновки. Аналізуючи музичний контент радіо «Культура», ми виокремили основні тематичні групи: новини музичного життя України, найважливіші події у сфері світової музики, історії про видатних музичних діячів, музичні жанри та стилі, тренди музичної індустрії локального та глобального рівнів, культурно-музичні заходи, інновації тощо. В аналізованому медіа актуалізуються проблеми функціонування й трансформації фолькмузики, зв’язку автора/виконавця з іншими учасниками музичної екосистеми, ціноутворення в індустрії, дискримінації за віком і статтю в шоу-бізнесі, музичного піратства тощо. Результати анкетування констатують, що респонденти обирають радіо «Культура» усвідомлено й раціонально, зважаючи на якість музичного контенту, репутацію медіа, тематичні пріоритети. Музичний контент частково відповідає їхнім інформаційним очікуванням.

PDF (Англійська)

Посилання

1. Jolos, O. (2021), «Radio «Kultura» as cultural and educational PBCU radio station”, available at: http://surl.li/phlzk.

2. Dorosh, M. (2013), «Cultural journalism: how to integrate into the format», available at: http://surl.li/phmai.

3. Zurab, A. (2017), “Development strategy of PBCU”, available at: http://surl.li/phmas.

4. Medynska, O., Kravets, S., Poplavska, I., Zadvornyj, S., Kuzyshyn, A. & Yanec, N. (2018), “Regional analysis of media coverage of cultural innovations in the context of european integration (on the example of Ternopil region, Ukraine)”, Studio Economic, Katowice, no. 353, pp. 125–141.

5. Melnyk, L. (2011), “Interpretation of the musical journalism paradigm”, available at: http://knmau.com.ua/chasopys/11_NBUV/ docs/04_Melnyk.pdf.

6. Melnyk, L. (2013), “Strategies of music journalism: aspects of history and practice”, available at: file:///Users/anastay/Downloads/mvkfm_2013_1(1)__27.pdf.

7. Ostapa, S. (2018), “Public broadcasting in Ukraine: history of creation and challenges”, Kyiv, 156 p.

8. The official website of Radio “Kultura”, available at: http://www.nrcu.gov.ua/3channel_about (accessed January 2021 – December 2021).

9. Riznyk, O. (2018), «Some trends of the music radio air of Ukraine of the 21st century», available at: http://surl.li/phmct.

10. Slavinska, I. (2020), «Radio «Kultura»: «We are ready to experiment»», available at: http://surl.li/phlyw.

11. Chernova, A., Butyrina, M. (2018), «Music journalism and music industry: specifics of interaction», available at: http://surl.li/phmbe.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.