№ 1 (44) (2024)
Опис випуску

У наукових статтях журналу розглядаються питання, що охоплюють усі сфери соціальної комунікації: історію, теорію, методологію журналістики, видавничої справи, реклами та з’язків із громадськістю, соціальних комунікацій, бібліотечної справи.
Видання розраховане на викладачів, науковців, докторантів, аспірантів, студентів, працівників сфер інформаційної та соціально-комунікаційної діяльності, журналістів-практиків.

Весь випуск
FULL ISSUE PDF
7–22
Цифрові та конвергентні показники розвитку каналу іномовлення України UATV English у 2022–2023 рр.
PDF (Англійська)
83–91
Висвітлення бойових завдань української авіації в документальних фільмах
PDF
92-99
«Казковий край»: Алтай у художньому репортажі В. Гжицького
PDF
100–109
Замальовка в сучасному соціокомунікаційному просторі: тенденції розвитку
PDF
110–122
Типологійні особливості сайтів польського академічного радіомовлення
PDF
123–135
Репрезентативність закордонного контенту з лесезнавства в електронному інформаційному просторі
PDF
136–149
Музичний контент радіо «Культура»
PDF (Англійська)
150–157
Сучасне інформаційне суспільство та новий період журналістики
PDF
158–167
Медіакультура як фактор формування громадської думки в малих містах
PDF
168–177
Комунікаційна конвергенція журналістики та паблік рилейшнз
PDF
178–187
Підготовка здобувачів освіти за спеціальністю 061 Журналістика у ЗВО України: між універсалізмом і спеціалізацією
PDF
23–32
Принципи бренд-комунікацій в умовах війни
PDF (Англійська)
33-44
Превентивна функційність соцмережевих дописів про безпеку громадян та надзвичайні ситуації
PDF
45-57
Відеоігри як глибокі медіа: виклики під час російсько-української війни
PDF
58–71
Особливості висвітлення війни в Україні на прикладі сайту офіційного іранського масмедіа «Ірна»
PDF
72–82
Ризики симбіотичних зв’язків тероризму й масмедіа у висвітленні збройної агресії РФ проти України
PDF